کد خبر 625959
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

دختر سارقی که در مراسم تشییع جنازه استاد داود رشیدی از شرکت کنندگان در مراسم گوشی تلفن همراه سرقت کرده بود، پس از دستگیری به هفت سرقت در مراسم تشییع اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، ساعت 10 هفتم شهریور و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، شناسایی یک سارق جیب بر در محل برگزاری مراسم تشییع پیکر استاد داوود رشیدی در خیابان استاد شهریار – روبروی تالار وحدت ، به کلانتری 129 جامی اعلام شد.

با توجه به برگزاری مراسم تشییع جنازه استاد داوود رشیدی از مقابل تالار وحدت و حضور گشت کلانتری 129 جامی در محل انجام مراسم، بلافاصله گزارش تماس شهروندان مبنی بر شناسایی سارق جیب بر در میان جمعیت حاضر در مراسم به مأمورین حاضر در مراسم اعلام و مأموران کلانتری 129 جامی ضمن شناسایی یکی از شهروندان ( فرد تماس گیرنده با 110 ) و راهنمایی وی اقدام به شناسایی خانم جوانی حدودا 28 ساله کرده، او را تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار داده تا نهایتا این خانم جوان را در حین سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر می کنند.

در زمان دستگیری سارق جیب بر و بازرسی کیف همراهش، تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف می شود.

متهم در همان اعترافات اولیه به سرقت تمامی گوشی های تلفن همراه از تعدادی از شهروندان حاضر در مراسم تشییع استاد رشیدی اعتراف و در ادامه تعداد 7 نفر از شکات، در همان محل دستگیر متهم شناسایی و جهت طرح شکایت به کلانتری 129 دعوت شدند.

با توجه به اعتراف صریح متهمه به انجام جیب بری و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان، پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری تشکیل و متهمه به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، برای انجام تحقیقات در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در همان تحقیقات اولیه، پریسا 28 ساله به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جیب بری با بیش از 7 فقره سابقه دستگیری به اتهام سرقت به شیوه جیب بری شناسایی شد.

جیب بری دختر 28 ساله در مراسم تشییع داود رشیدی +عکس
همچنین با توجه به کشف گوشی های تلفن همراه متعلق به تعدادی از شکات و شناسایی مالباختگان در همان محل سرقت ، هماهنگی های لازم با بازپرس پرونده انجام و گوشی های مسروقه به صاحبان آنها تحویل داده شد.


سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات از متهم پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته اما با توجه به شواهد و دلایل پرونده، اعتراف صریح متهمه به انجام سرقت به شیوه جیب بری، شناسایی تعدادی از شکات پرونده، سوابق متعدد متهمه در ارتکاب سرقت به شیوه جیب بری و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگانی که توسط متهمه مورد سرقت قرار گرفتند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است. از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر این متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    مشرق واقعا برات متافسم عکس افتابه دزدارو میزاری اما اوایی که میلیاردی میدزدن با د.ه مینویسی
  • سعید ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    عکس ایشون رو راحت نون میدین ولی اسم بازیگران و ورزشکاران خلاف کار رو نمی گین!آبروی سلبریتی ها هم ارزش بیشتری داره تو ایران!
  • مهماندار هواپیما ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    چرا صورت دزدان واقعی و حقوق نجومی ها را افشا نمی کنید
  • محمود ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    عکس بابک زنجانی رو شطرنجی میکردین ولی این بدبخت رو ابروش مهم نیس
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    یک سوال : چرا تصویر دزدهای میلیاردی بیت المال را پخش نمی کنند که هیچ اسامی آنها را هم با اختصا ر م ز خ د و ... اعلام می دارند اما نوبت که به آفتابه دزد بدبخت می رسد تصاویر کامل و با کیفیت و با رزولوشن بالا از آنان پخش می گردد؟
  • دیده بان ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا عکسشو منتشر کردید جرات دارید عکس امثال ب.ز ها م.ه ها و هزار اسم مستعار دیگه رو منشر کنیدکه شتر رو با بارش می برن , هم از توبره می خورن هم از آخور
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    عکس مفاسد هم به این راحتی نشون میدن ؟ میدید؟؟؟ ب ز م ه باقی شون که آقا زاده ترن بماند
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    منم کاملا" مثل نظرات بقیه و شما نوشتم برام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    چه جالب همه مثل کامنت من نوشتن :)) ایول نترسید نترسید ما همه با هم هستیم. مردم دارن بیدار میشن. خاک بر سرت مشرق. ده تا کامنتو سانسور کنی. یازدهمی رو دیگه نمیتونی
  • صحرا ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    مشرق واقعا برات متأسفم. همین و بس چرا شهامت ندارید چهره اختلاس گران واقعی و دزدان بیت المال را نشان بدهید. هنوز ندیدیم هویت واقعی اختلاسگران 3هزا رمیلیاردی، کارکنان متخلف گمرک، بحث 8هزار میلیارد صندق ذخیره فرهنگیان و......
  • صحرا ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    به گزارش مشرق، تا کنون 10نفر از کارکنان گمرک پرویز خان کرمانشاه به دلیل تخلفات گسترده گمرکی دستگیر شده‌اند و طبق اطلاعات بدست آمده با توجه به حجم بالای تخلفات روی داده، تعداد دستگیرشدگان افزایش می‌یابد. مشرق جرأت داری عکس اینارو بذار و یا اسامی این متخلفان بنویس؟ مشرق اگر دین نداری آزاده باش. این بود مرام اصولگرایت. اصول اولیه اصولگرایی دیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس