کد خبر 625423
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

پر افتخارترین ورزشکار المپیکی کشورمان در نظر ندارد در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در بازی‌های المپیک ریو صحبت کند.

به گزارش مشرق، بعد از پایان رقابتهای تکواندو بازیهای المپیک ریو ، انتقادات زیادی از سوی کارشناسان، مربیان و ملی پوشان روزهای نه چندان دور تکواندو نسبت به عملکرد تیم ملی در ریو ۲۰۱۶ صورت گرفت. سئوالی که ذهن دوستداران ورزش و اهالی تکواندو را مشغول کرده،  سکوت هادی ساعی است.

هادی ساعی با دو طلا و یک برنز المپیک، مدالهای رنگارنگ جهانی و آسیایی یکی از کارشناسانی است که می تواند در این خصوص اظهار نظر کرده و بیان برخی عوامل در این خصوص می تواند تاثیرگذار باشد، اما وی در این مورد صحبت نمی کند.

بعد از چند روز تلاش خبرنگاران در تماس با هادی ساعی خواستار گفتگو در خصوص عملکرد تیم ملی در بازیهای المپیک شدند که قهرمان المپیک با بیان اینکه در این خصوص اظهار نظر نمی کند، به این تماس کوتاه پایان داد.

اهالی تکواندو به خوبی می دانند که ساعی با پولادگر چندان ارتباط خوبی ندارد و این سکوت وی سوال برانگیز است. اینکه بخواهیم سکوت وی را به وعده و وعید نسبت دهیم چندان عاقلانه نیست.

شاید ساعی با این سکوت خود به زعم برخی، از فدراسیون حمایت می کند ولی امیداریم هادی ساعی با مطبوعات که همیشه حامی وی بوده اند ارتباط نزدیکتری داشته و در چنین مواقعی که نظراتش بدون شک بیانگر مطالب زیادی خواهد بود، با رسانه ها گفتگو داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    دارید می سوزید باهاتون صحبت نمی کنه بلکه یه سوژه خبری یه حرفی بزنه تا مدتا روش اسکی برید نه داداش زدی به کاهدون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس