کد خبر 625052
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

دامادی که پدرزن خود را به خاطر اختلاف با همسرش به قتل رسانده بود در اردبیل و در مخفیگاهش از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، در ساعت 24 شامگاه 4 شهریور امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در منطقه افسریه – خیابان 15 متری اول به کلانتری 156 افسریه اعلام شد.
 
با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی بنام "عباس . م" ( 56 ساله ) طی یک نزاع و درگیری ، از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز ( چاقو ) قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.
 
با وجود انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، در ساعت 2 بامداد روز 5 شهریور به مأمورین کلانتری 156 افسریه اطلاع داده شد که "عباس . م" به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت نموده است؛ لذا موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل اعلام و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
با آغاز رسیدگی به پرونده، دختر مقتول در اظهاراتش عنوان داشت که قتل پدرش توسط همسر وی بنام "رامین . س" (39 ساله) به قتل رسیده است.
 
وی در اظهاراتش عنوان داشت: علت درگیری پدرم با همسرم ، اختلاف سابق همسرم با بنده بود؛ شب حادثه ، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید؛ رامین به همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود؛ در آنجا [رامین] با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگ وی را زد و سریعا از محل متواری شد.
 
 
داماد فراری در اردبیل دستگیر شد +عکس

 
کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان 15 متری افسریه ( نزدیکی محل زندگی مقتول و خانواده اش ) اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت ، از آنجا متواری شده است؛ لذا اقدامات جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز و مشخص شد که متهم به شمال کشور ( استان مازندران – شهر محمود آباد ) متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مکانی نامشخص ترک کرده است.
 
در شرایطی که خانواده رامین مدعی بی اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند؛ با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور، بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و در ساعت 15 روز 8 شهریور موفق به دستگیری وی شدند.
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزن خود ( مقتول ) اعتراف داشته است؛ لذا با توجه به اعتراف صریح متهم و شواهد و دلایل بدست آمده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن علت اصلی درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس