علت خاصی برای کار نکردنم وجود ندارد و کار نکردن ما دست خودمان نیست. اگر سراغ ما بیایند و بگویند کار کنیم، کار می‌کنیم. علی الظاهر با امثال بنده کاری ندارند و عوامل خارجی در این قضیه دخیل هستند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- محمد کاسبی جزو بازیگرانی که در سریال «خوش رکاب» درخشید و پس از آن به دلیل پرمخاطب شدن سریال، ادامه‌ای برای ساخته شد. او پس از گذشت دو سال از سریال«همسفر خورشید» دیگر در پروژه‌ای حضور نداشت. این بازیگر درباره علت کم کاری خود  گفت: علت خاصی برای کار نکردنم وجود ندارد و کار نکردن ما دست خودمان نیست. اگر سراغ ما بیایند و بگویند کار کنیم، کار می‌کنیم. علی الظاهر با امثال بنده کاری ندارند و عوامل خارجی در این قضیه دخیل هستند.
 
این بازیگر پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که آیا علت خاصی برای کم کاریتان وجود دارد، عنوان کرد: علت‌ها متعددند و نمی‌دانیم روی کدام تمرکز کنیم  و ما هم به قول قدیمی‌ها اردها را بیختیم و الکمان را آویختیم. در تمام طول سال امکان ندارد حداقل دو سریال از من از شبکه‌های داخلی و خارجی پخش نشود. من و دوستانم با کارهایی که انجام دادند، جایگاه خاص خود را دارند و حضورشان باعث اعتلای کار می‌َشود. عده‌ای با حضورشان ارج و قرب خاصی به کار می‌دهند و دیگر فریاد نباید بزنیم. مدیران فرهنگی باید متوجه این مسائل که جزو ابتدایی‌ترین مسائل مدیریتی است، بشود. این روزها عالم خواب را بیشتر از عالم بیداری دوست دارم؛‌ چون در خواب این مسائل، بی‌معرفتی‌ها، حق کشی و نامهربانی‌ها دیده نمی‌شود و اتفاق نمی‌افتد.
 
 
کاسبی با اشاره به اینکه پیشه دیگری جز بازیگری ندارد،‌ افزود: از 14 سالگی وارد بازیگری تئاتر شدم و فارغ التحصیل همین رشته هستم و تنها همین کار را بلدم و هیچ درآمد دیگری ندارم. من پزشکی قبول شدم، نرفتم؛ چون به بازیگری علاقه‌مند بودم. بازیگر سریال «خوش رکاب» با اشاره به اینکه تمام این قضایا دلیل دارد، خاطرنشان کرد: مدیری در بخشی از تلویزیون دستی بر آتش دارد و او دوستانی دارد و کار به دوستانش واگذار می‌شود  و کسانی که کار می‌گیرند حلقه‌ای از بازیگران آشنا را اطراف خود دارند. وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم، حلقه‌هایی با بازیگران خاص کار می‌کنند.
 
 
او با ابراز گلایه ای نسبت به اینکه پولش پرداخت نشده، به بانی فیلم گفت:  اگر اوضاع هنر ما اگر خوب است، بهترین نمره باید برای مطبوعات باشد و اگر بد است، بدترین نمره مربوط به مطبوعات است؛ چون مطبوعات فرهنگی و هنری ما به خصوص خبرنگاران و منتقدان در این زمینه بسیار نقش دارند. آن‌‌ها یا خوب ننوشتند یابد نوشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید دکتر محمود ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    1 0
    من پزشکی قبول شدم، نرفتم؛ چون به بازیگری علاقه‌مند بودم. ؟!!!! ادعا کردن آسونه اثبات هم میتونید بکنید؟
  • ناشناس ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    1 0
    اثباتش کاری نداره، می تونه روزنامه ای که خبر قبولیشو در آن سال اعلام کرده نشون بده، البته جناب دکتر در طول تاریخ افرادی داشتیم که چنین کاری کردند و به دنبال علاقه شخصی خود رفتند، مثل آنتوان چخوف که تحصیل در رشته پزشکی را نیمه کاره رها کرد و به دنبال علاقه اش ، ادبیات رفت ، در ایران هم می توان نمونه های مشابهی یافت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس