کد خبر 549622
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

مهران رجبی: احتمال دارد به قبرس بروم فامیلی داریم به نام محمود که دائم زنگ می‌زد و می‌گوید مهران بیا قبرس، اما واقعاً‌ حوصله ویزا و اینکه برای این چیزها گردن کج کنم را ندارم.

به گزارش مشرق، همواره مخاطبین عام علاقه دارند بدانند که هنرمندان چهره و یا شناخته شده چقدر به آداب رسوم مرسوم پایبند هستند از این رو با برخی از بازیگران گفت‌وگویی کوتاه داشتیم . در این گفت‌وگو با مهران رجبی گپی زدیم که به شرح ذیل آمده است.

- ابتدا سال نو را به شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم که طی چند سال گذشته که در تمام مدیوم‌های تصویری پرکار بودید، همین روند در سال 95 برای شما ادامه داشته باشد. پیش از هر چیزی دوست داریم بدانیم که مهران رجبی چقدر به سنت‌ها و مراسمی که مربوط به سال تحویل می‌شود پایبند است؟

رجبی: ما هم مانند تمام مردم ایران سنت‌هایی که برای برگزاری سال جدید انجام می‌شود و مرسوم است را انجام می‌دهیم.

البته نباید فراموش کنیم که هر منطقه و شهرستانی سنت‌های مربوط به خود را در برگزاری مراسم‌های مختلف دارد. البته به دلیل اینکه ما سال‌هاست در شمال استان البرز زندگی می‌کنیم می‌توانم بگویم سنت‌هایمان در موارد مختلف با مردم تهران تفاوت چشمگیری ندارد.

البته در استان البرز و بخش شمیرانات آن همیشه نان‌های شیرین کوچک خوشمزه‌ای به نام توتک درست می‌کردند که ما آن را سر سفره هفت‌سین می‌گذاشتیم.

این نان‌ها بسیار خوشمزه بود و وقتی عید تمام شد بعد از سیزده‌بدر به جان این نان‌های خوشمزه که باقی مانده بود و البته کمی خشک نیز شده بود می‌افتادیم. در ادامه باید بگویم همان دید و بازدید معمول را نیز انجام می‌دادیم.

- می‌خواستم بدانم که در ایام نوروز همچنان بزرگتری در فامیل دارید که ابتدا به دیدن آن بروید؟

رجبی: قطعاً ما هم در میان بستگان خود به لحاظ سن بزرگترهایی داریم که باید ابتدا به دیدن آنها برویم البته در منطقه ما رسم بر این بود که ابتدا به دیدن فردی می‌رفتند که عزیز خود را از دست داده بود و همه در مسجدی که در منطقه وجود داشت به یاد آن مرحوم جمع می‌شدند.

- بهترین اتفاقی که در سال 94 برایتان افتاد چه بود؟

رجبی: به نظرم همین که همچنان توانستیم مانند گذشته در مقابل دیدگان مخاطبان و مردم عزیزمان باشیم برایمان بسیار ارزش دارد امیدوارم در سال جدید نیز همکاران زیادی که در حرفه سینما مشغول به کار هستند بیکار نباشند و شرایط کار کردن برایشان مهیا شود.

واقعاً برنامه‌ریزی خیلی ویژ‌ه‌ای برای سال آینده ندارم. برنامه‌ریزی کردن باید به بهانه‌ای صورت بگیرد که ما کارهایمان طبق روال مرسوم پیش می‌رود.

- آیا در ایام نوروز به جایی قرار است که سفر کنید؟

رجبی: احتمال دارد به قبرس بروم فامیلی داریم به نام محمود که دائم زنگ می‌زد و می‌گوید مهران بیا قبرس حتی به من می‌گوید آنجا یک خانه جدا برایت گرفتم و ماشین نیز در آن گذاشته‌ام تا تو از آن استفاده کنی اما واقعاً‌ حوصله ویزا و اینکه برای این چیزها گردن کج کنم را ندارم.

- در پایان اگر قرار باشد برای سینمای ایران در سال جاری یک آرزو کنید از خداوند چه می‌خواهید؟

رجبی: امیدوارم که سینمای ما نسبت به سال گذشته از هر نظر پربارتر شود و البته سینماها دارای پارکینگ شوند. چرا که واقعاً سینماهایی که مردم برای دیدن فیلم به آنجا می‌روند پارکینگ ندارد و همکارانم بتوانند معیشت بهتری را در سال جدید داشته باشند.

- و در نهایت برای مردم ایران از خداوند چه طلب می‌کنید؟

رجبی: آرزو می‌کنم سال خوب و سلامتی داشته باشند امیدوارم هموطنانم از لحاظ سیاسی برقرارتر و به لحاظ مالی پربارتر و از لحاظ عشق و عاطفه اولی‌تر باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس