کد خبر 623372
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

کتاب «دیدار پس از غروب» از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح منتشر شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «دیدار پس از غروب» عنوان کتابی از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح است که به شهید مهدی نوروزی می‌پردازد. این کتاب را منصوره قنادیان نوشته است.

مهدی نوروزی متولد خرداد 1361 بود که سی‌ام دی‌ماه 1393در نبرد با گروه تکفیری و تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید. «دیدار پس از غروب» حاصل گفت‌وگوی نویسنده با خانواده و همسر شهید است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «دنبال کار‌های انتقالی دانشگاهم بودم تا بیایم تهران. آقا مهدی هم کارهایش زیاد شده بود. دیر می‌آمد خانه. گاهی تا 11 شب سر کار بود. من هم سرم را با کلاس‌های جور واجور شلوغ کرده بودم. جای خالی آقا مهدی توی خانه اذیتم می‌کرد. هر روز یک کلاس تفسیر می‌رفتم. یک روز نهج‌البلاغه، یک روز احکام و روز دیگر تفسیر قرآن. محرم شد. روز‌های اول تهران بودیم. از چشم‌هایش می‌خواندم که دوست دارد روز عاشورا سر مزار پدرش باشد. از طرفی من هم دوست داشتم دومین سالگرد برادرم را در کرج باشم. دوست نداشتم برویم کرمانشاه. وقتی از دلتنگی‌اش برایم گفت قبول کردم کهبرویم کرمانشاه. طاقت دیدن ناراحتی‌اش را نداشتم. گفت: تا سالگرد برادرت تهران باشیم بعد برویم کرمانشاه»

«دیدار پس از غروب» را انتشارات روایت فتح با شمارگان یکهزار و 100 نسخه، قطع پالتویی، 88 صفحه و به بهای 55‌هزار ریال روانه بازار نشر کرده است. / ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس