کد خبر 622693
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

به موازات ورود نیروهای ارتش ترکیه برای اشغال شهر جرابلس در شمال استان حلب سوریه، دولت این کشور مار ساخت دیوار حائل میان جنوب ترکیه با شهرهای کردنشین عفرین و عین العرب سوریه را به پایان رسانده است.

گروه جهان مشرق- به موازات ورود نیروهای ارتش ترکیه برای اشغال شهر جرابلس در شمال استان حلب سوریه، دولت این کشور مار ساخت دیوار حائل میان جنوب ترکیه با شهرهای کردنشین عفرین و عین العرب سوریه را به پایان رسانده است.

ادامه ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این دیوار به طول 240 کیلومتر، ارتفاع بیش از 5 متر در مرز جنوب غربی ترکیه با شمال سوریه ساخته شده و هدف اصلی از احداث آن جلوگیری از تردد شبه نظامیان کرد سوریه و گروه تروریستی پ.ک.ک میان اراضی تحت سیطره انها و خاک این کشور عنوان شده است. ارتش ترکیه طی روزهای اخیر با اعزام واحدهای تانک و توپخانه و نظامیان تازه نفس اقدام به تحکیم مواضع خود در مناطق مرزی کردنشین سوریه با خاک این کشور کرده است.

ادامه ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با سوریه+عکس

ادامه ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    کار ساخت دیوار نه مار ساخت دیوار
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    چه نمایشی باز فیلم بازی اردوغان گل کرده-هر ابلهی می داند که سلاح به پ ک ک توسط امریکایی ها آنهم از طریق فرودگاههای کردنشین ترکیه ارسال می شود و اردوغان در پشت پرده استقلال منطقه کرد را به بهای ادامه حیات ننگین خودش و پسران جنایتکارش مثل صدام که استقلال کردها را پذیرفت اردوغان نیز پذیرفته خوب اگر ترکیه این حرفها را صادقانه می زند این کردها از کجا تسلیحاتشان را تامین می کنند از عراق یا سوریه یا روسیه همه می دانند اسلحه به پ ک ک از اینجرلیک ترکیه می اید حتی در ترکیه همه می دانند نزدیکی ترکیه به ایران و نمایش کودتا برای فریب ایران و روسیه و سوریه برای حمله به سوریه است اگر اینجرلیک تعطیل شود پ ک ک نابود می شود
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    باید به این حد از ابلهی جایزه نوبل داد!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس