کد خبر 621812
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

حزب الله لبنان حملات رژیم صهیونیستی را بیانگر ماهیت تجاوزکارانه این رژیم دانست و بر حمایت خود از ملت فلسطین تاکید کرد.

 به گزارش مشرق، به نقل از العهد، حزب‌الله لبنان در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب‌الله در این بیانیه بر حمایت کامل خود از ملت فلسطین و گروههای مقاوم فلسطینی در برابر حملات وحشیانه جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه که منجر به زخمی شدن شماری از غیر نظامیان از جمله کودکان شد، تاکید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است:

جنایات اسرائیل طی سالیان متمادی، بیانگر ماهیت تجاوزکارانه این رژیم و غیر ممکن بودن رسیدن به هرگونه تفاهم و حل و فصل با این رژیم است. این حملات همچنین دلیلی زنده برای این موضوع است که مقاومت تنها وسیله برای جلوگیری از گسترش حملات اسرائیل و تنها راه آزادسازی سرزمین از چنگ اشغالگران است.

حزب‌الله در سایه سکوت نظامهای عربی در قبال این تجاوزهای تروریستی ادامه‌دار، معتقد است که شدت گرفتن تب عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی نزد برخی نظامهای عربی، توجیه کننده جنایات اسرائیل و حمایت آنها از جنایتهای این رژیم علیه ملت فلسطین است.

حزب‌الله معتقد است که این حملات جدید، فرصتی برای اتحاد نیروها و یکی شدن دیدگاههای آنها بر محور مقاومت و منطق و روند آن است.

این حملات همچنین تلاشهای آحاد ملت فلسطین و ملتهای عربی را برای مقابله با تجاوز و تلاش برای آزادسازی کامل سرزمینهای اشغالی، متحد می کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته دهها بار مناطقی را در نوار غزه هدف قرار دادند که در پی این حملات شماری از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس