کد خبر 621743
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

مدیر عامل شهر جدید پردیس با تکذیب توقف ساخت فاز ۸ مسکن مهر گفت: شهروندان نگران نباشند، این فاز با تمام امکانات و توان در حال ساخت است و در پاییز امسال واگذاریها آغاز می شود.

به گزارش مشرق، سعید غفوری در خصوص عملیات اجرایی سایت مسکن مهر در فاز 8 پردیس بیان کرد : 83 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس ساخته می شود که پارسال 7 هزار و 500 واحد و ماه گذشته 4 هزار و 550 واحد واگذار شده است.

وی ادامه داد: واگذاری ها در شهر پردیس محله محور است و به همراه مسجد ، کلانتری ، مدرسه ، واحدهای تجاری و سایر خدمات تحویل می دهیم.

غفوری افزود: 12 هزار واحد از 83 هزار واحد مسکن مهر پردیس واگذار شده است و در هفته دولت 1134 واحد از واحدهای باقیمانده فاز 3 هم در برنامه افتتاح است.

غفوری افزود : فاز 3 را همراه واحدهای تجاری، مسجد ، محله و خانه کشتی افتتاح خواهیم کرد و 3 مدرسه در فاز 11 ایرانشهر  ماه گذشته بهره برداری شد.

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: از همه فازها محله ای افتتاح می کنیم و ماه گذشته در فاز 11 انجام شد ، فاز 3 در هفته دولت ،‌ فاز 8 در پائیز برنامه واگذاری دارد و در ادامه فازهای 5 و 9 را افتتاح خواهیم کرد و دوباره به فاز 11 باز می گردیم تا تمام متقاضیان در همه فازها خانه دار شوند.

وی تصریح کرد: از همه متقاضیان خواهش می کنیم سهم آورده خود را هر چه سریعتر تکمیل کنند تا در این فصل بتوانیم به کارهای اجرایی شتاب بیشتری دهیم.

غفوری ادامه داد : 4 هزار و 550 واحد آماده واگذاری است و برخی بدلیل اینکه آورده خود را تکمیل نمی کنند نمی توانند کلید دریافت کنند.

وی تاکید کرد: هر چه آورده متقاضیان زودتر صورت گیرد شتاب کار بیشتر می شود.

مدیر عامل شهر جدید پردیس با اشاره به واگذاری 4 هزار و 550 واحد مسکن مهر به خبرگزاری گفت: پروژه بزرگی است، پردیس آخرین شهری بوده که کلنگ مسکن مهر آن زده شده است اما اگر خدمات روبنایی وزیر بنایی آماده نباشد مانند سیستم آب و سایر نیازها نمی توانیم سایر خدمات را انجام دهیم و امیدواریم پایان سال 96 مسکن مهر در شهر جدید به سرانجام برسد.

غفوری ادامه داد: در سال های گذشته تفاهم نامه هایی بوده که بنای درستی نداشته زیرا بار اجرایی خدمات زیربنایی بر دوش شرکت عمران پردیس است و اکنون تامین این خدمات زیربنایی مشکل ساز شده است.

وی با اشاره به برنامه های امسال شهر جدید پردیس گفت: واگذاری در همه فازها در سال 95 از برنامه های ما است و برای ورود مترو به شهر چدید پردیس اقدامات خوبی صورت گرفته است،اینکه کدام خط مترو به تهران وصل شود در حال بررسی است تا در آینده نزدیک همه راحت تر به پایتخت دسترسی داشته باشند.

وی افزود: 95 درصد پیمانکاران مشغول فعالیت هستند ، یک عده از پیمانکاران توقف عملیات اجرایی دارند چون تصمیم گیری در مسکن مهر عجولانه بوده و بارگذاری سنگینی داشته است.

غفوری درباره به اینکه فاز 8 پردیس به دلیل شکایت محیط زیست متوقف شده است ،تصریح کرد: فاز 8 پردیس جزء بهترین فازهایی پردیس است که عملیات اجرایی در آن صورت می گیرد ، سال های گذشته و دولت قبل ، مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته است و در حال پیگیری هستیم، ما با شتاب عملیات اجرایی را انجام می دهیم و به هیچ وجه توقف را قبول نمی کنیم.

غفوری تصریح کرد: 25 هزار واحد در این فاز وجود دارد که با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است.

وی افزود: مشکل از آورده مردم است،به هیچ عنوان متوقف نشده است و مردم می توانند مراجعه کنند و پیمانکاران حتی در ایام تعطیل مشغول کار هستند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دلواپس ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    خب واریز چقدر باید باشه ک نکمیل کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس