نوبخت در حالی مدیران متخلفی را که صدها میلیون پول از بیت‌المال را به جیب زده‌اند، تبرئه می‌کند، که رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر به صراحت بر متخلف بودن این مدیران تاکید کردند.

سرویس اقتصاد مشرق - محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت شنبه‌شب در برنامه‌ای تلویزیونی بار دیگر به دفاع از مدیران با حقوق‌های نجومی پرداخت و این دسته از افراد را سرمایه‌های نظام خواند.

نوبخت همچنین مدعی شد که دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی تخلفی مرتکب نشده‌اند که به قوه قضائیه معرفی شوند.

سخنگوی دولت افزود: دریافتی آنان اگرچه غیرمتعارف بوده اما غیرقانونی نبوده است. این افراد با استفاده از خلأ قانونی از مصوبات خاصی استفاده می‌کردند بنابراین متأسفانه قانون ما ایراد دارد

در ادامه مجری برنامه از نوبخت پرسید که «یکی از نقدهایی که به شما وارد کردند این است که از یکی از آقایان که فیش های حقوقی داشته دفاع کرده و گفته‌اید از ذخایر انقلاب هستند» که نوبخت پاسخ داد: تمام مدیرانمان چه مدیرانی که استعفا داده اند و چه کسانی که الان دارند زحمت می کشند همگی ذخایر نظام هستند.

* تصریح رهبری

 نوبخت در حالی مدیران متخلفی را که صدها میلیون پول از بیت‌المال را به بهانه‌های مختلف (از حق تفریح فرزندان تا مناسبت‌های تقویمی) به جیب زده‌اند، تبرئه و تطهیر می‌کند، که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال (16 تیرماه) به صراحت بر متخلف بودن این مدیران تاکید کردند.

رهبر انقلاب فرمودند: «یک مطلب هم درباره‌ی مسائل داخلی کشور، موضوع این حقوقها و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است -که امروز در بین مردم رایج شده است که خبرش را دهان‌به‌دهان نقل میکنند- این برداشت‌ها نامشروع است، این برداشت‌ها گناه است، این برداشت‌ها خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است.
 
قطعاً در گذشته کوتاهی‌هایی شده است، غفلتهایی شده است، بایستی جبران بشود؛ این‌جور نباشد که ما سروصدا بکنیم و بعد قضایا را تمام بکنیم و بکلّی به دست فراموشی بسپریم؛ باید دنبال بشود. خوشبختانه رئیس جمهور محترم و رؤسای محترم دو قوّه‌ی دیگر، متعهّد شده‌اند که این مسئله را دنبال کنند؛ باید با جدیّت دنبال بشود؛ دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند، و اگر سوءاستفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی اینها  را از این کارها برکنار بکنند؛ اینها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند.»

تصریح سخنان رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که از نگاه ایشان، حقوق‌های کلانی که مدیران دولتی دریافت کرده‌اند، نامشروع، گناه و خیانت است. بنابراین افرادی که این حقوق‌ها را دریافت کردند هم گناه و خیانت کرده و پول نامشروع دریافت کرده‌اند.

همچنین رهبر معظم انقلاب راه را برای تبرئه این مدیران دولتی بستند و تصریح کردند که حتی اگر راه قانونی برای دریافت این حقوق‌ها وجود داشته، چنین مدیرانی باید برکنار شوند زیرا به علت سوءاستفاده از اختیارات قانونی، لیاقت این مناصب را ندارند.

با توجه به سخنان رهبر انقلاب که تمامی   مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی را شامل می‌شود، اظهارات نوبخت کاملا عجیب و قابل تامل است.

به نظر می‌رسد تذکری که رهبری درباره برخورد با این تخلف دادند با سخنان نوبخت در حال وقوع است. رهبر انقلاب فرمودند:‌ این‌جور نباشد که ما سروصدا بکنیم و بعد قضایا را تمام بکنیم و بکلّی به دست فراموشی بسپریم؛ باید دنبال بشود... باید با جدیّت دنبال بشود؛ دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند، و اگر سوءاستفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی اینها  را از این کارها برکنار بکنند؛ اینها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 59
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    به آقای نوبخت باید گفت وای به حال کشوری که ذخایر آن امثال صفدر حسینی باشند .در این حالت جایگاه انسانهای فداکار و قانع و از خود گذشته کجاست ؟حتما"این ها در نظر نوبخت ضد ارزش شده اند؟!!!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    رهبر معظم انقلاب راه را برای تبرئه این مدیران دولتی بستند و تصریح کردند که حتی اگر راه قانونی برای دریافت این حقوق‌ها وجود داشته، چنین مدیرانی باید برکنار شوند زیرا به علت سوءاستفاده از اختیارات قانونی، لیاقت این مناصب را ندارنداین‌جور نباشد که ما سروصدا بکنیم و بعد قضایا را تمام بکنیم و بکلّی به دست فراموشی بسپریم؛ باید دنبال بشود... باید با جدیّت دنبال بشود؛ دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند اگر سوءاستفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی اینها را از این کارها برکنار بکنند؛ اینها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند.
  • بسیجی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    شاید آقای نوبخت هم از آن فیش ها درصدی دریافت کرده اند
  • ناشناس ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    نگرانی نداره آخه ایشون خودشونم از نوع همون ذخائر هستن
  • وطن ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    متأسفانه آقاي نوبخت در مقام مسئول و با حرف ها و لبخندهاي تلخ خودشان كام ملت را تلخ نموده اند و بدون توجه به فرمايش رهبري نگاه كوتاه بينانه به برخي مسائل دارند كه سياست ايشان را نمي توان در اختصاص تسهيلات به صنايع خودرويي و قرار دادن مركز گيلان ( رشت ) را در دايره منقطه آزاد مورد قبول دانست وقتي مسئولي در جلوي ملت چنين عملي انجام دهد واي به روزي كه پشت پرده ... وجــدان تنها محكمه اي است كه نيـــاز به قاضــــي ندارد
  • سقراط ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    مطمئنا این بزرگواران در آینده سیاسی کشور جایگاهی نخواهند داشت. تمامی تصمیمات ایشان در جهت تقویت طبقه اشراف بوده و هست وخواهد بود.
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    مثل احمدی نژاد و مشایی؟!
  • بازنشسته فرهنگی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    اقا یک نفر نیست به این نوبخت دروغ گو بگه االان 3 سال پاداش بازنشستگان پرداخت نشده این در حالی است که در دولت قبل پاداش 2 ماه پرداخت میشد سازمان مدیریت هم نبود
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    یعنی الان نوبخت بالاتر از مقام معظم رهبری است؟؟؟؟ اصلا اقای نوبخت فیش حقوقی خودتت را نشان بده ....در مقابل مقام معظم رهبری موضع گیری نکن رهبری فرمودند خلاف شد باید بررسی شود و با عاملان آن برخورد شود ... چرا تو ضد صحبت میکنی و نظرت را میگویی ...چطور بود اوایل نظرت این بوده خلاف شده ولی الان نظرت برگشت...
  • محمدحسین ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    مقام معظم رهبری: "اهداف اصلی استکبار در راهبرد نفوذ عبارتست از:«تأثیرگذاری در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر»، «تغییر باورها» و «تغییر محاسبات و مواضع مسئولان»
  • محمدحسین ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    موضوع فیش‌های حقوقی نمونه‌ای از پروژه نفوذ است.
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    مشرق عزیز هیچ دولتی را ندیدم که به اندازه برخی از مسئولین در این دولت اینطور رفتار کنند
  • محمدحسین ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    یکی از مظاهر مهم نفوذ اقتصادی، نفوذ در مراکز تصمیم گیری است که می تواند به اشکال مختلف ظهور یابد. یکی از این اشکال، رفتار و استیلای تفکرات لیبرالیستی یا همان اشرافی گری در میان مدیران یک کشور است.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    اقای نوبخت در اخرین سخنرانی خود گفت : "پیامبر خدا هم وقتی واقعی ترین و حق ترین مطالب را بیان می فرمودند عده ای او را هم تخطئه می کردند." یادم هست در سالیان دور برای ماموریتی به فرانسه رفتم . مرکز بازدید تجهیزات در شهری بنام اوینیون بود که در قرون وسطی یکی از مهمترین مراکز استقرارکشیشان حاکم بود . از کاخ های انها و تجهیزات مرتبط با این کاخ ها بازدید کردم و از نزدیک با بخشی از تاریخ انها اشنا شدم . بایستی اضافه کنم که مردم بشدت با حکومت کلیسایی زاویه داشتند . حتی پس از گذشت چند صد سال . می دانید چرا ؟ چون کشیش ها دم از دین می زدند وعمل نمی کردند . در اینجا برخی از مسئولین از دین می کنند و بفراخور حال خود بطور نسبی رعایت می کنند . عده ای نیز عملکرد و زبانشان یکی نیست . کسی که از پیامبر خدا نام می برد نبایستی از اشرافیگری و حیف ومیل دفاع کند . برخی اینکار را می کنند . مسائل دیگر و خط و ربط و سائر مواضع و عملکردهایشان بماند . این مطلب نوعی دلزدگی و عدم اعتماد عمیق در اذهان ایجاد می کند . هیچکسی به رهبری نظام و یا مثلا شخصی بنام حجت الاسلام سید حسن نصرالله و یا ایت الله مجاهد شیخ زکزاکی و یا جناب ایت الله سیستانی تهمت اشرافیگری و بدنبال مال دنیا بودن و یا سعی بر پیاده کردن نسخه های لیبراستی غربی نمی زند . نمی تواند که بزند . مسخره اش خواهند کرد. اینها باعث جذب بسیاری از افراد به اسلام میشوند . بایستی اندسته از افرادی که استحکام لازم را پیدا نکرده اند کمتر از دین مایه بگذارند . دیر زمانی نگذشته است که شاهد بودیم فلانی دم از امام زمان زیاد می زد . ولی چون در کنار ان خطاهای زیادی داشت مسئله امام زمان نه تنها برای وی قربی را ایجاد نکرد بلکه شائبه انحراف نیز برایش پیش امد . من نمی گویم منحرف بود . نمی گویم که سالم بود . خدا عالم است . لیکن اندسته از افرادی که جلوی چشم هستند در صورتیکه که به حدی از خود ساختگی نرسیده اند لطفا از امام و پیغمبر مایه نگذارند که بالعکس عامل دور شدن افراد - چه درست و چه غلط - از اسلام عزیز خواهند شد .
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    باسمه تعالی بخشی از نامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر درباره مردم گرایی دوست داشتنى ‏ترين چيزها در نزد تو، در حق ميانه ‏ترين، و در عدل فراگيرترين، و در جلب خشنودى مردم گسترده‏ ترين باشد، كه همانا خشم عمومى مردم، خشنودى خواص (نزديكان) را از بين مى‏ برد، امّا خشم خواص را خشنودى همگان بى‏ أثر مى ‏كند. خواصّ جامعه، همواره بار سنگينى را بر حكومت تحميل مى ‏كنند زيرا در روزگار سختى ياريشان كمتر، و در اجراى عدالت از همه ناراضى ‏تر، و در خواسته‏ هايشان پافشارتر، و در عطا و بخشش‏ ها كم سپاس‏تر، و به هنگام منع خواسته‏ ها دير عذر پذيرتر، و در برابر مشكلات كم استقامت‏تر مى ‏باشند. در صورتى كه ستون‏ هاى استوار دين، و اجتماعات پرشور مسلمين، و نيروهاى ذخيره دفاعى، عموم مردم مى ‏باشند، پس به آنها گرايش داشته و اشتياق تو با آنان باشد.
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    به يكي مي گويند سه تا از ذخاير كشور را نام ببريد مي گويد نفت گاز صفدر حسيني
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    به نظر می رسد طرحهایی که ایشان در آنها ذی مدخل بوده باید با تردید به آنها نگریسته شود چون که اظهارتشان مغایر با ظاهر سازی ایشان می باشد
  • غفور ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    واقعا جای تاسفه . پست ومقام رو غنیمت می دونن و فکر میکنن که قباله نوشت اونهاست وهر کاری خواسته باشند می کنند وبا علم به اینکه بیساری از افراد مشکل مالی دارن واینقدر نجیب وشریف هستن که دست به اقدامی نمی زنن وخویشتندارهستن . حق الناس کجای کارشون هست نمی دونم .
  • اکبر ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    دولت راستگویان یعنی همین!!! بابا خوب اینها راست و حسینی اعتقادات خودشون را دارن میگن، چرا ما باید به زور وادارشون کنیم که تابع ولایت فقیه باشند. روحانی مچگریم با این کابینه خوشگل و تلاشگر و راستگوت و ...
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    نوبخت درست می گوید
  • عبدالله ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    شاید قبل از این دولت هم بوده که آقای نوبخت فکز می کرده که قانونیه چون کارهای دولت های پیشن کاملا قانونی بود .
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    نوبخت با این سخنان نسنجیده اش دارد ریشه دولتش را میخشکاند
  • نا شناس ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    غیرمتعارف بوده اما غیرقانونی نبوده یعنی چی مسخرها
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    خود نوبخت و امثال نوبخت هم باید برکنار شوند
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    جوی جوی را میجوید، آب گودال را
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    تورم 8 درصد فقط همین.
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    این بنده خدا راست میگه دیگه، چرا آخه اینقدر سرزنشش میکنید، ااا خجالت بکشید دیگه! بهر حال مگه غیر از اینه که پول و خون ملت مستضعف و نیازمند، عروس و دامادهای وام نگرفته و دست خالی، جوانان بیکار و کارگاههای تولیدی تعطیل و هزار تا چیز دیگه تو جیب رفقای آقای ... جونه، میدونید نگهداشتن این اموال چقدر زحمت داره! اگر میدونستید اینقدر سرزنش نمیکردید! پس قبول کنید اینها....نه واقعا ذخایر و خزائن نظام اند! نظام واقعا مدیون اینهاست!!!! اگر نه کجا میبرد این همه ثروت نگهداری میکرد!؟
  • ناشناس ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    دادستان دیوان محاسبات: مجوز پرداخت حقوق های غیر متعارف در سال 93 صادر شد.
  • مسعود ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    ذخایر نظام جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان هستند نه مدیران شیشلیک خور و نجومی بگیر !
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    این دولت ماهیت اصلی اصلاحات رو فاش ساخت. بریز و بپاش و تجمل، جزء بدیهی این جریان است. در نظر بزرگان این گروه، بریز و بپاش و تجمل برای آبرو بخشیدن به کشور و حفظ وجه‎ی آن کاری لازم است. در نظر اینها اول باید خیال مدیر از حساب بانکی میلیونی و ویلاها و تفریحاتش راحت باشد، تا بتواند کار کند. چقدر گیر به دولت قبل دادند که اینا با سفرهای استانی، بودجه رو دارند خالی می کنند، در حالی که این سفرها با کمترین تشریفات و هزینه برگزار می شدند. ولی این دولت در سفری که اخیرا به مشهد داشت، در گران ترین هتل مشهد، سکنی گزید. این دولت، پول بیت المال رو ...، تصور کرده. نمی داند گروهی از جمله خود بنده، محتاج درصد بسیار ناچیزی از این پولی هستیم که این آقایان به آن دست درازی کرده اند. تا زمانی که دولتی سرکار نیاید که گوش به امر فرامین رهبری (حفظه الله) باشد، وضع از این بهتر نمی شود. خدا رو شکر که رهبری چون ایشان داریم.
  • پويا ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا خفت كنه
  • شریف زاده ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    مدیران باکفایت وبالیاقت و متعهد و متدین و دلسوز را می توان جزء ذخایر انقلاب دانست . که به حق هم چنین است . اما مدیرانی که خون انقلاب را مثل زالو می مکند هرگز. آقای نوبخت صفدرخان از دسته دومی هاست. او اذخیرة ... است .
  • کامندطبقه 3 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    متائسفانه آقای نوبخت یا معنی ذخیره بودن رانمیدانندیااینکه فکرمیکندباقیافه خندانی که داردمردم را هالومیپنداردومتانت وشعوروصبوری ملت رانادیده میگیردونمیداندکه هرچیزی اندازه داردواگرپیمانه پرشودسرریزخواهدشد
  • وثوق ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    جالبه مردم از از هرچی و هر کاری و هر مشکلی بدشان می آید و عکس العمل نشان می دهند وزیران روحانی آن را تکرار و بر آن اصرار می ورزند و آقای روحانی نیز مهر تایید بر آنها می زند یکی نیست بگه آقا شما آمدید برای این مردم کار کنید؟ یا برعلیه آنها؟
  • چنگیز قشقایی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    ای رهبر عزیز ترا به جدت حکم جهاد بده تا این تامردهای روزگار که در خلائ قانونی ضربه به نظام و انقلاب و مردم میزنند به سزای عملشان برسند رهبر عزیز خداوکیلی هیچ کدام از دستندرکاران دلشان برای مردم و انقلاب نمی سوزه خداوکیلی من الان یک پسر خوشتیپ دارم بیکار و مریض ماهی 500000هزار تومان پول دارو میدم بعدش داروش گیر نمیاد
  • محمد ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    خدایا زمینه انتقال این سرمایه ها را به عالم برزخ وبرخورداری از تلاشهای شبانه روزیشان را بزودی فراهم نما.
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    سالها قبل از طرف دانشگاه ما رو به بازدید از اسایشگاه جانبازان برده بودند اونجا یک جانبازی برای ما صحبت کرد ان زمان صفدر حسینی وزیر کار دولت خاتمی بود جانباز از منزل آنچنانی و کاخ نشینی صفدر حسینی چه ها که نگفت بعد از صحبت ایشان دختر صفدر حسینی که همراه ما بود شروع کرد به داد و بیداد و اعتراض و هوچی گری به جانباز بیچاره که غافلگیر شده بود! الان حرفهای اون جانباز رو میفهمم
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    دم نوبخت گرم - یک حرف زد و تمام کرد توطئه ها را
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    به قول دادستان مشهد اگر با هر کسی که حرف بی ربط و مغایر با امنیت و حیثیت نظام زد در جا و به موقع برخورد میشد جا به اینجا نمیرسید. اگر سریعا با نوبخت به دلیل اتهام زنی بی مورد به دولت قبل و حمایت از غارتگران بیت المال و تشویش اذهان عمومی برخورد قضایی میشد مطمعنا شاهد این موارد دیگه نبودیم...اما حیف...
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    درسته که مشایی منحرف شده بود ولی خداییش صد رحمت به مشایی
  • تازه مسلمان نروژی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخ
  • محسن ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    تا زمانی که مردم کیلویی و لیستی و چشم بسته رای میدن اینا حالا حالا هستن و به ریش ملت می خندن
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    وقتی بزرگشان و بزرگترشان در مقابل مقابل مقام معظم رهبری می ایستد و هر کلام مقام معظم رهبری را به سرعت با نقیض آن و با لحن ناشایست پاسخ می دهند ، انگار قبح زدایی شده از این موضوع.. اقای نوبخت شما که باشی که در مقابل دستور صریح مقام معظم رهبری در برخورد با نجومی بگیران بایستی؟! حداقل مجلس باید در این خصوص واکنش نشان بدهد. نه همه مجلس که از تیم امید و .. انتظاری نیست جز دفاع از حرام خواری پدرانشان و خودشان، بلکه اگر بیست نفر نماینده اصولگرای با غیرت در مجلس باشد انتظار داریم در مقابل سخنان یاوه اینچنینی که از زبان مدیران دولتی خارج می شود بایستند.
  • ناشناس ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    از اصحاب فتنه انتظاری نیست جز فتنه.
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    روحانی اگر می خواهد دو باره رای بیاورد باید نوبخت و امثال آن را کنار بگذارد تا افکار عمومی به نفع روحانی تغییر کند. من که از این حرف نوبخت حالم بهم خورد.
  • ناشناس ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    آقای نوبخت وقتی چیزی نامتعارف است یعنی غیر قانونی است چه خلا قانونی باشد چه نباشد شما از کی دفاع می کنید ازدزدان بیت المال یا ازخائنین نظام وانقلاب ومردم؟شماوامثال شمادراین دولت آنقدر مغرور وخودبین هستید فکر می کنید ارباب مردم هستید وتا حالا نفهمیده اید شما خدمتگزار مردم هستید ومردم شما را بزرگ کرده اند وبه اینجا رسانده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس