به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود شماره امروز خود به موضوع اعتراض برخی اصلاح طلبان به استقرار هواپیماهای روسی در پایگاه هوایی نوژه پرداخت:
 
 گفت: برخی از مدعیان اصلاحات که داغ ننگ وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 را بر پیشانی خود دارند، به استفاده جنگنده‌های روسی از پایگاه هوایی نوژه اعتراض کرده و آن را مغایر اصل 146 قانون اساسی و استقلال کشور دانسته‌اند!
 
گفتم: اولا  اصل 146 می‌گوید «استقرار هرگونه پایگاه نظامی خارجی در کشور ممنوع است» و حال آن که به روسیه فقط مجوز پرواز آنهم در عملیات مشترک نظامی علیه داعش داده شده است. ثانیا؛ چند سال است که قوای نظامی روسیه همپای ایران در سوریه مشغول جنگ با تروریست‌های تکفیری تحت امر ریاض و تل‌آویو است و...

گفت: پس چرا مدعیان اصلاحات، تازه به فکر افتاده‌اند؟!

گفتم: خب!  برای اینکه، داعش در سوریه و عراق زمین‌گیر شده و جیغ آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود به هوا بلند شده است و این عده از مدعیان اصلاحات همان‌ها هستند که در فتنه 88 با وقاحت از اوباما درخواست کمک می‌کردند و شعار می‌دادند «اوباما - یا با اونا یا با ما »!  از پادشاه سعودی کمک مالی گرفته بودند و... بنابراین حق دارند حالا با آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود همدردی کنند.

گفت: یعنی هنوز هم درشان به همان پاشنه می‌چرخد؟ و با آنهمه جنایات تکفیری‌ها، از سرکوب آنها عصبانی شده‌اند؟! پس کی می‌خواهند...؟!

گفتم: چه عرض کنم؟!  یارو می‌گفت خدایا، من که درست شدنی نیستم، پس خودت راه راست را به سوی من کج کن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    1 0
    زنده باد حاج حسین واقعا چرا مواضع اصلاح طلبها انقدر به دشمنان نظام و اسلام نزدیکه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس