کد خبر 621135
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در غرب تهران خسارت مالی زیادی را به بار آورد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 34 و 8 با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 4:57 دقیقه صبح امروز، خود را به محله طرشت، خیابان خداداد رساندند.

بنا به اظهار ابراهیم نادرپور افسر آماده منطقه 1 عملیات آتش نشانی تهران، درحادثه ای که درطبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی اتفاق افتاد، ناگهان یکی از واحدها آتش گرفت.
آتش سوزی ساختمان مسکونی در طرشت +تصاویر


وی افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در داخل ساختمان مسکونی، آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز، ساختمان را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی در قسمت آشپزخانه این واحد مسکونی رساندند و با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به طبقات و واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
آتش سوزی ساختمان مسکونی در طرشت +تصاویر


افسر آماده آتش نشانی درادامه تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو، چندین نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
آتش سوزی ساختمان مسکونی در طرشت +تصاویر


نادرپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به مالک واحد مسکونی، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان ارائه کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.
آتش سوزی ساختمان مسکونی در طرشت +تصاویر


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس