فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: امسال برای بیش از 7 میلیون نفر زائر به مناطق عملیاتی کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی عصر امروز در گردهمایی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از 7 میلیون نفر زائر به مناطق عملیاتی کشور، اظهار داشت: برای اعزام یک میلیون و 52 هزار دانش‌آموز نیز برنامه‌ریزی شده تا به مناطق عملیاتی اعزام شوند.
 
وی افزود: همچنین 57 یادمان و زیارتگاه در مناطق مرزی آماده بازدید زائران است.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با سپاه و بسیج در اعزام کاروان راهیان نور، عنوان کرد: امروز بزرگترین عملیات فرهنگی مواجهه با جنگ نرم با پرچمداری آموزش و پرورش، بسیج و سپاه و مساعدت همه دستگاه‌ها انجام می‌شود.
 
سردار فضلی اضافه کرد: هم‌اکنون هماهنگی آموزش و پرورش با سپاه و بسیج در بهترین شرایط خود طی 37 سال گذشته است و آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای به اردوهای راهیان نور داشته و به شایسته‌ترین روش این عملیات را پشتیبانی می‌کند.
 
وی با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش در برگزاری اردوهای راهیان نور، تبیین کرد: دفاع مقدس تنها قطعه‌ای است که عمل به قرآن در آن موج می‌زند و امروز اهالی آموزش و پرورش بزرگترین آرمان قرآنی مردم و خون شهدا را به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور بزرگترین عملیات مشترک فرهنگی است، تشریح کرد: دشمن در جنگ نرم افکار جوانان را نشانه گرفته، اما تلفات آن خیلی محسوس نیست، بنابراین کار آموزش و پرورش در اردوی راهیان نور معامله با خدا و استان بوشهر استانی فرهنگی و پیشرو در این زمینه است.
 
سردار فضلی با بیان اینکه سال گذشته 640 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند، یادآور شد: برنامه‌ریزی داریم برای یک میلیون و 52 هزار دانش‌آموز برای اعزام به اردوی راهیان نور برنامه‌ریزی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس