کد خبر 620634
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

برخورد شدید خودرو سواری با گاردریل در بزرگراه امام علی(ع)، مصدومیت شدید راننده جوان را در پی داشت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری 125 طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 61 و 36 را ساعت 23:15 شب گذشته به مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی رهسپار کرد.
برخورد شبانه خودرو سواری با گاردریل +تصاویر


مجتبی میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در این مورد گفت: یك دستگاه خودرو سواری پژو 206 با یک نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه، وارد فضای سبز میانی بزرگراه شده بود.
برخورد شبانه خودرو سواری با گاردریل +تصاویر


وی با اشاره به اینکه براثر این حادثه راننده خودرو سواری در کابین این خودرو محبوس شده بود، افزود: آتش نشانان به سرعت پس از نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو، با استفاده از ابزار مخصوص و تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی راننده 30 ساله را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان راننده جوان که از ناحیه دست و صورت دچار مصدومیت شدید شده بود را با احتیاط کامل از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
برخورد شبانه خودرو سواری با گاردریل +تصاویر


میرزایی اضافه کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه با کمک جرثقیل و تحویل محل حادثه به عوامل راهور برای بررسی علت بروز حادثه، مأموریت خود را به پایان رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس