مدیر مرکز مستند سفیر فیلم گفت: پیرامون علت ممانعت از اکران این مستند به این نکته باید اشاره کنم که واقعیت این است که تا الان چیزی هنوز مشخص نیست و همه گزینه ها در حد گمانه زنی است و به این علت که قطعی نیست ما نمی توانیم آن را اعلام کنیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جعفریان مدیر مرکز مستند سفیر فیلم پیرامون لغو و ممانعت از اکران مستند "آقای نخست وزیر" گفت: علت ممانعت از اکران این مستند هنوز مشخص نشده و مبهم است. اما از پنجشنبه تا امروز در حال پیگیری ماجرا برای رفع این مشکل هستیم.

وی افزود: ما همیشه در کافه ای روزهای پنجشنبه و جمعه نمایش مستند داریم و بر این اساس هم قرار بود تا مستند "آقای نخست وزیر" نیز همانند سایر مستندهای گذشته روز پنجشنبه 30 مردادماه ساعت 20 در این کافه به نمایش گذاشته شود.  

مدیر مرکز مستند سفیر فیلم ادامه داد: منتهی صبح روز پنجشنبه 30 مردادماه بود که از اداره اماکن به ما مراجعه کردند و ضمن احضار، به ما اعلام کردند که این مستند نباید اکران شود. وقتی هم که علت این موضوع را از آنها جویا شدیم به ما پاسخ دادند که شما مجوز پخش فیلم در کافه را ندارید.

جعفریان خاطرنشان کرد: پیرامون علت ممانعت از اکران این مستند به این نکته باید اشاره کنم که واقعیت این است که تا الان چیزی هنوز مشخص نیست و همه گزینه ها در حد گمانه زنی است و به این علت که قطعی نیست ما نمی توانیم آن را اعلام کنیم. در حقیقت باید کمی زمان بگذرد تا موضوع روشن شود.

وی تصریح کرد: ما در سفیر فیلم از صبح روز پنجشنبه تا به امروز در حال پیگیری ماجرا برای رفع این مشکل هستیم. بر این اساس قرار است که یک سری اقدامات و کارهای رسمی را هم انجام بدهیم که اگر فعلا بیان نکنیم بهتر است زیرا ممکن است که در کارهای ما اختلال ایجاد کند.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس