کد خبر 620030
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ۵۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که بخش عمده آن مربوط به پیمانکاران داخلی است.

به گزارش مشرق، مسعود رضایی در آئین گشایش دفتر نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان ما در برهه‌ای از زمان وارد مجلس دهم شدند که دولت بدهی 540 هزار میلیارد تومانی دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده این بدهی مربوط به پیمانکاران داخلی است افزود: 90 درصد درآمد کشور صرف هزینه‌های جاری و تنها 10 درصد آن صرفه هزینه‌های عمرانی می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان برای سرمایه‌گذاران خارجی که بخشی از آنها ایرانیان خارج از کشور هستند زمینه سرمایه‌گذاری فراهم نکنند کشور ناچار است با فقر و نداری سپری کند.

رضایی تصریح کرد: امیدوارم مسئولان در این زمینه راه عقلانیت را در پیش بگیرند و ملتی را که شایسته رسیدن به قله سعادت هستند با درایت و مدیریت برای بستر سازی در راستای رسیدن به جایگاه واقعی همراهی کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از نمایندگان خود انتظار صداقت در کلام و صداقت در عمل را دارند عنوان کرد: این یکی‌از مهم‌ترین شاخصه‌های جامعه توسعه یافته است زیرا اگر صداقت باشد بهتر می‌توان با داشته و نداشته‌های کشور کنار آمد و در راه اصلاح جامعه و توسعه کشور تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌های قلبی مردم استان فارس به ویژه شهر شیراز هم‌رای و عقیده بودن نمایندگان آنها در مجلس بوده و هست بیان کرد: در این دوره این اتفاق خوشایند رخ داده است و ایجاد دفتر مشترک نمایندگان مردم این ادعا را ثابت می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس باید با درایت، متانت و آرامش و به دور از هیاهو و غوغاسالاری اهداف مهم کشور را پیگیری کنند گفت: نمایندگان شیراز باید در راه رسیدن این شهر به جایگاه واقعی خود گام بردارند.

رضایی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم استان فارس در کمیسیون‌های مهم مجلس مانند امنیت ملی، عمران، اصل 90، تلفیق و غیره حضور فعال دارند افزود: امیدوارم نتایج مطلوب از این حضور حاصل شود.

وی با بیان اینکه در زمان تبلیغات انتخابات حرف زدیم اما اکنون روز عمل است بیان کرد: فراهم کردن مکانی که از نظر ظاهری سمبلی برای ارتباط با مردم است بسیار ارزنده است و نمایندگان مردم مانند چشم و گوش مردم تمامی مشکلات را به مرکز منتقل می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس