تحویل واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم تا کنون بیش از ۷۰۰هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده که عملکردی ۵۳ درصدی را در طول سه سال نسبت به تمامی اقدامات انجام شده از آغاز این طرح تا کنون به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش مشرق،  براساس گزارش منتشر شده از سوی دفتر طرح مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی در خصوص جزئیات عملکرد سه ساله پروژه‌های مسکن مهر در کشور در دوره سه ساله فعالیت دولت یازدهم ارقامی از جمله 708،723 واحد در بخش افتتاح، 772،520  واحد در بخش تحویل و عملکردی 53 درصدی را در حوزه عملکرد دولت یازدهم نسبت به کل تحویل واحدها از ابتدای آغاز طرح مسکن تا کنون را به خود اختصاص می‌دهد.

این آمار را نمی توان جزء موفقیت دولت یازدهم عنوان کرد چرا که با گذشت سه سال از عمر دولت هنوز پرونده پروژه مسکن مهر که گفته شده بود سال 94 بسته خواهد شد بسته نشده است.

در تکمیل و افتتاح واحدها نیز عملکرد دولت یازدهم 41 درصد و در تحویل واحدها 53 درصد موفق بوده است.یعنی از یک میلیون و 718 هزار و 924 واحد مسکونی در دولت یازدهم 708 هزار و 723 واحد تکمیل و از یک میلیون و 462 هزار و 439 واحد مسکونی 772 هزار و 520 واحد مسکونی تحویل شده است.

نکته جالب این است که ضعیف ترین عملکرد دولت یازدهم مربوط به پرداخت تسهیلات تنها با 15 درصد،پایانکار 36 درصد و صورتمجلس تفکیکی 41 درصد است.

در پرداخت تسهیلات مسکن مهر در دولت یازدهم از 46 هزار و 847 میلیارد تومان تنها 7 هزار و 190 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

یکی از دلایل عدم تحویل واحدهای مسکن مهر نبود خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر است که باعث شده تا تکمیل و بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال 95 را هم در هاله ای از ابهام قرار دهد.

در حال حاضر بیش از 250 هزار واحد مسکن مهر به دلیل نبود خدمات زیربنایی مسکن مهر واگذار نمی شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همیشه مستاجر ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    ناتوانی است و نابرازندگی !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس