کد خبر 619495
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

باشگاه‌های لیگ برتری برای جذب بازیکن خارجی با مشکل جدیدی مواجه شده‌اند.

به گزارش مشرق، باشگاه‌های لیگ برتری که خواهان جذب بازیکن جدید خارجی هستند این‌روزها با مشکل جدیدی مواجه شده‌اند و آن هم این است که برای بازیکنان خارجی ویزای ورزشی صادر نمی‌شود تا آنها بتوانند به ایران بیایند.

باشگاه‌های مذکوری که اخیراً با این مشکل مواجه شده‌اند، مدعی‌اند این درخواست وزارت ورزش بوده که برای بازیکنان خارجی از سوی شورای برون مرزی ویزای ورزشی صادر نشود. حتی یکی از باشگاه‌های تهرانی با یک مدافع برزیلی به توافق نهایی رسیده اما این بازیکن برای سفر به ایران با مشکل عدم صدور ویزای ورزشی مواجه شده است.

در فصل نقل‌وانتقالات برخی باشگاه‌های دولتی بودند که بازیکنان خارجی چندان باکیفیتی جذب نکردند در حالی که قرارداد‌های مالی آنها نیز بسیار سنگین بود و این موضوع نمی‌تواند بی‌ارتباط با دستور اخیر وزارت ورزش باشد. شاید وزارت ورزش قصد دارد با این کار نظارت بیشتری بر ورود بازیکنان خارجی به ایران داشته باشد، اما اینکه چرا این اتفاق در روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات رخ داده است، عجیب به‌نظر می‌رسد.

باشگاه‌های پیکان، نفت، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان و... در تعطیلات لیگ به‌دنبال جذب بازیکن جدید خارجی هستند و باید دید با مشکل به‌وجود آمده آنها برای رفع نواقص فنی تیم خود چه خواهند کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس