کد خبر 539650
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

برنامۀ این هفتۀ ما قسمت دوم و پایانی روایت زندگی جهادی و ولایی مدافع حریم اسلام شهید حمیدرضا اسدالهی است که در آن با گوشه های دیگری از شخصیت فردی و اجتماعی وی آشنا خواهیم شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تهیه کننده و کارگردان برنامه از آسمان به خبرنگار ما گفت: با توجه به حجم بالای برنامه های مرتبط با انتخابات در روز جمعه 7 اسفندماه و لزوم پرداختن به آن مقولۀ مهم و سرنوشت ساز ، تغییراتی در جدول پخش برنامه ها داده شد که بر اساس آن روایت این هفتۀ از آسمان در ساعت 13:10 دقیقۀ روز چهارشنبه 5 اسفند تقدیم مردم عزیز ایران خواهد شد.

   وی افزود: برنامۀ این هفتۀ ما قسمت دوم و پایانی روایت زندگی جهادی و ولایی مدافع حریم اسلام شهید حمیدرضا اسدالهی است که در آن با گوشه های دیگری از شخصیت فردی و اجتماعی وی آشنا خواهیم شد.

   امیر خورشیدی فرد ابراز داشت: از آسمان بر مبنای رسالت بنیادی خود چند وقتی است که به زندگی شهدای مدافع حریم اسلام پرداخته و تا کنون بیش از 10 برنامه با این موضوع تولید و پخش کرده است.

   گفتنی است که از آسمان به همت گروه امور اجتماعی شبکۀ دو آمادۀ پخش می شود و در تولید این قسمت آقایان سعید سلیمانی ( تصویربرداری و تدوین ) ، مرتضی اعطاسی ( دستیار تصویر ) ، نادرگهرسودی ( گوینده )  و حمید بناء ( نویسنده ) مشارکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس