کد خبر 626749
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

مدیر برنامه های ماریو بالوتلی به تندی از رفتار سرمربی لیورپول با این بازیکن انتقاد کرده است.

به گزارش مشرق، مینو رایولا ضمن اعتراف به اینکه خرید ماریو بالوتلی ایتالیایی برای باشگاه نیس فرانسه یک ریسک محسوب می شود از رفتار یورگن کلوپ با این بازیکن به تندی انتقاد کرد.

رایولا به نشریه گازتا دلو اسپورت گفته: در نهایت مسئولان لیورپول اعتراف کردند که کار کلوپ برای فرستادن بالوتلی به تیم ذخیره ها اشتباه بود. قصد ندارم درباره کلوپ به عنوان مربی قضاوت کنم اگرچه که از نظر من او مربی خوبی نیست. او متوجه نشد که بالوتلی هم یک انسان است.

ماریو مثال زدنی است. او هیچ وقت از اینکه باید به تنهایی تمرین می کرد شکایت نکرد. گفتن اینکه کار کلوپ اشتباه بود کتمان حقیقت است، او یک آشغال است.

مدیر برنامه های بالوتلی همچنین درباره انتقال این بازیکن به باشگاه نیس گفته: طبیعی است که بالوتلی یک خرید پر ریسک برای نیس محسوب شود چون در چند سال اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند. از این نظر خرید او یک ریسک است اما من همیشه حاظرم چنین ریسکی کنم. اگر خوش شانس باشید، قهرمان لیگ می شوید. اگر همه چیز خوب پیش برود، در بین ۵ تیم برتر لیگ قرار می گیرید. هر کسی که مسئول فروش حق پخش تلویزیونی لوشامپیونه است باید به باشگاه نیس پاداش دهد. این لیگ بدون زلاتان تقریبا ۵۰ درصد ارزش خود را از دست داد اما با آمدن بالوتلی حداقل ۳۰ درصد این ارزش بازگشت چون او یک ستاره است. اگر بالوتلی مصدوم نشود، می تواند در این فصل ۲۰ گل بزند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس