کد خبر 618958
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

جنگنده های متجاوز سعودی با حملات وحشیانه به منازل مسکونی در منطقه نهم در استان صنعا پایتخت یمن ۱۶ نفر را به شهادت رسانده و ۹ تَن دیگر را زخمی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، جنگنده های متجاوز رژیم سعودی همچنان به جنایات ددمنشانه و وحشیانه خود علیه مردم مظلوم یمن در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش جنگنده های رژیم سعودی در ادامه حملات وحشیانه خود به مردم بی دفاع یمن، امروز سه شنبه منازل مسکونی را در منطقه نهم در استان صنعاء پایتخت یمن بمباران کردند.

در پی این حمله وحشیانه جنگنده های رژیم سعودی به منازل مسکونی در نهم ۱۶ نفر به شهادت رسیده و ۹ تَن دیگر نیز زخمی شدند.

پیش از این و در روز دوشنبه نیز جنگنده های سعودی یک بیمارستان را در شهر عبس در استان حجه بمباران کردند که منجر به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ده ها تَن دیگر شد.

در روزهای گذشته نیز یک مدرسه در استان صعده توسط سعودی ها بمباران شد که منجر به شهادت و زخمی شدن ۲۵ دانش آموز این مدرسه شد.

گفتنی است رژیم سعودی که پس از حدود ۱۶ ماه تجاوز نظامی به یمن برای به زانو در آوردن مردم مقاوم این کشور به نتیجه نرسید و در عرصه سیاسی و مذاکرات صلح یمن در کشور کویت نیز دستش خالی ماند، با افزایش حملات خود علیه مردم بی دفاع یمن که در محاصره شدیدی قرار دارند، قصد انتقام گیری از آنها را دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس