کد خبر 618711
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

استاندار حلب با رد محاصره شهر حلب توسط تروریست‌ها گفت: نیازمندی‌های روزانه مردم مقاوم حلب تامین است اگرچه تروریست‌ها همچنان مانع خروج غیرنظامیان از محله‌های شرقی این شهر می‌شوند.

 به گزارش مشرق، «محمد مروان العلبی» استاندار حلب با تاکید بر اینکه شهر حلب در محاصره تروریست‌ها نیست، گفت: جاده اثریا به خناصر توسط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت ایمن است و از این طریق مواد غذایی و مایحتاج روزانه مردم حلب و همچنین کمک‌های امدادی به داخل شهر فرستاده می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت سوریه چند روز پیش کاروانی متشکل از 40 کامیون حامل مواد غذایی را از دمشق به حلب فرستاد، گفت: نهادهای دولتی سوریه به وظیفه خود در قبال مردم مقاوم حلب به بهترین وجه ممکن عمل می‌کنند.

العلبی با اشاره به اینکه حلب انباری از مواد غذایی و کمک‌های فوری برای رفع نیاز اهالی آنجا دارد، گفت: نهادهای محلی مثل هلال احمر سوریه و برخی نهادهای خیریه موجود در شهر همچنان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: برای شهروندانی از حلب که به دلیل حملات خمپاره ای تروریست‌ها و ترس از درگیری‌ها خانه‌های خود را ترک کردند ، محل سکونت جایگزینی تدارک دیده شد و از خدمات غذایی و دارویی کافی برخوردارند.

العلبی گفت: تروریست‌های مستقر در شرق حلب همچنان مانع خروج غیرنظامیان از گذرگاه‌های امنی می‌شوند که دولت سوریه برای رسیدن آنها به دیگر مناطق حلب باز گذاشته و تنها برخی خانواده‌ها موفق به فرار از مسیر صلاح الدین و شیخ سعید شدند و زنان، کودکان و سالخوردگان آنها به اردوگاه‌های آوارگان در حلب منتقل شده و نیازمندی‌های آنها تامین شده است.

العلبی با تاکید بر اینکه حلب وفادار به میهن و مقاوم باقی خواهد ماند، گفت: در پشت ملت حلب ارتش قهرمانی ایستاده که به قدرت آن در سرکوب گروه‌های تروریستی که از اقصا نقاط جهان به سوریه کشانده شدند ایمان دارند و اجازه نمی‌دهند وجبی از خاک سرزمینشان به تاراج بیگانگان رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس