وی که مدتی به عنوان فرمانده یکی از تیپ های فاطمیون در سوریه حاضر شده بود، درباره رشادت های رزمندگان افغانستانی نیز خاطراتی را تعریف کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار حاج محمد فلکی، فرمانده تیپ ادوات (نینوا) لشکر 10 سید الشهدا علیه السلام ضمن حضور در سایت خبری مشرق به سئوالات خبرنگار ما در زمینه دیدبان های لشکر 10 و وضعیت فعالیت های فرهنگی رزمندگان این تیپ پاسخ گفت.

وی که مدتی به عنوان فرمانده یکی از واحدهای رزمی در سوریه حاضر شده بود، درباره رشادت های رزمندگان افغانستانی نیز خاطراتی را تعریف کرد.

والله مدافعان حرم ماهیانه و حداکثر 100 دلار حق ماموریت می گیرند
سردار فلکی در پاسخ به سئوالی پیرامون جوسازی دشمنان درباره حق ماموریت های بالا برای مدافعان حرم ایرانی گفت: این قسم، حرمت زیادی دارد اما والله که به مدافعان حرم، ماهیانه و حداکثر 100 دلار (350000 تومان) هدیه داده می شود که واقعا مبلغ ناچیزی است. من به عنوان کسی که سابقه حضور در میان رزمندگان در سوریه را داشته ام، اعلام می کنم که آنقدر انگیزه جهاد و شهادت در آن ها بالاست که اصولا آدم خجالت می کشد در رابطه با حق ماموریت آن ها صحبت کند.

وی ادامه داد: حال و هوای مدافعان حرم مانند رزمندگان دوران جنگ است و دیدن نماز شب آن ها، خاطرات من را از مناطق عملیاتی خودمان در زمان جنگ تحمیلی زنده می کرد.

متن کامل گفتگو با سردار فلکی به زودی در گروه جهاد و مقاومت مشرق منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علیرضا ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 2
    این آقایونی که در مورد حقوق و دستمزد این رزمنگان جان برکف صحبت میکنند آیا خودشان حاضرند در قبال ماهیانه صد میلیون تومان در خط اول مبارزه با داعش بجنگند ؟؟؟ آقایون ، لفاظی بس است ، اگر جرات دارید کمی هم عمل کنید !!!
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    این شایعات در مورد حقوق های مدافعان حرم را همان کسانی درست کردند که از مدیران نجومی بگیر و حرام خور حمایت می کنند
  • حامد ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 1
    هرچقدر ميگيرن حقشان است. ايكاش اين حقوقهاي نجومي را به اين عزيزان مي دادند چرا كه براي اسلام و كشور كار مي كنند نه مثل مديران مفتخوري كه پول ميگيرن ولي خرابكاري مي كنن
  • سیدحسن ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    بسمه تعالی به ولله من با چند نفر در روز تشیع سیدرضا طاهر صحبت کردم و پرسیدم رزمندگان مدافع حرم فرمودند یک ریال هم نگرفتند. چه بهتر میشد به محض برگشت این عزیزان در همون فرودگاههای کشور هدایایی تقدیم میشد. اگر دولتهای اصلاح طلب و اصول گرایان اعتبار لازم و کافی برای این عزیزان را ندارند ما ملت بزرگ ایران هرچی در توان داریم با جان ودل تقدیم این عزیزان می کنیم حتی بدون اینکه این عزیزان اطلاع داشته باشند. مدیران محترم و دست اندرکاران سایت مشرق لطفا نوشته های اینجانب رو بدون تحریف در قسمت نطرات درج بفرمائید.
  • ی ایرانی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    الهی 100 میلیارد در دنیا 1000 تلیارد در آخرت بگیرن . شما خودتونو ناراحت نکنین ، اینایی که میگن شما بخاطر پول میرید ، از اونایی اند که خیلی ادعا دارن و جرات شما رو ندارن . دست پیش گرفتن که پس نیفتن
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    1 0
    چند وقته زدین تو خط تخیلات. فک کنم تغییراتی تو تیم گرداننده مشرق بوجود اومده واقعا توقع دارین مردم باور کنن. اصلا تو اینکه پول بگیرن بحثی نیست ولی اینجوری مردومو نادون فرض نکنید.
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    به مدافعان حرم هر چه که دهند باز کم است چرا که ایشان جان خویش را در طبق اخلاص نهاده اند و دارند برای اسلام کار میکنند
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    به مدافعان حرم هرچه بدند باز هم کم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس