پلیس اروپا یک تیم ضد تروریستی ۳۰ نفره را برای بررسی اردوگاه های پناهندگان در یونان و شناسایی مظنونان ترور در این اردوگاه ها به این کشور اعزام می کند.

به گزارش مشرق به نقل از "دویچه ویرتشافت ناخریشتن" آلمان، پلیس اروپا (یورو پل) تصمیم دارد کارشناسان ضد تروریسم خود را برای بررسی اردوگاه های پناهندگان در یونان به این کشور اعزام کند. یک تیم سی نفره باید تروریست های بالقوه در این اردوگاه ها  را شناسایی کنند. حدود پنج هزار پناهنده در اردوگاه های پناهندگان در یونان به سر می برند.

بر اساس اطلاعات محافل پلیس یونان، این تیم 30 نفره ظاهرا اواخر آگوست به یونان اعزام می شوند. این کارشناسان باید پناهندگانی را که به افراط گرایی روی آورده اند را پیدا کنند.

بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا چند نفر از عاملان حملات تروریستی فرانسه به عنوان پناهنده از یونان به این کشور وارد شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این مسئله ترس ها و نگرانی هایی را برانگیخته است که همچنان افراط گرایان بیشتری بتوانند از بحران پناهندگان استفاده کرده و به صورت ناآشنا به اروپا بیایند.

اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در اواخر جولای از افزایش قابل توجه افراد مظنون به ترور که خود را در بین پناهندگان مخفی کرده بودند خبر داده است.

به گزارش رسانه های یونان، تیم ضد تروریستی یورو پل متشکل از سی نفر در بیست آگوست به یونان می رسد. این تیم سی نفره باید ده ها اردوگاه پناهندگان در یونان را که در آن بیش از 47 هزار نفر زندگی می کنند و اکثر آن ها از سوریه، عراق و افغانستان به این کشور آمده اند را مورد بازرسی قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس