کد خبر 617699
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

طی ۴ ماهه منتهی به تیرماه امسال، تولید خودروی سواری توسط خودروسازان داخلی کشور به مرز ۳۳۹ هزار و ۸۳۸ دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته، رشد ۳.۳درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، طی چهار ماهه نخست امسال، تولید خودرو از سوی خودروسازان داخلی کشور به مرز ۳۳۹ هزار و ۸۳۸ دستگاه رسیده که در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته، رشد ۳.۳درصدی را نشان می‌دهد.

بر این اساس، بیشترین آمار خودروهای سواری تولید شده شامل مونتاژ پراید(پراید و دوگانه سوز) به تعداد ۵۱ هزار و ۲۴۰دستگاه؛ پژو ۴۰۵ به تعداد ۴۸ هزار و ۵۵۴دستگاه، پژو ۲۰۶ به تعداد ۴۱هزار و ۵۵۵ دستگاه، پژو پارس به تعداد ۳۰ هزار و ۱۰۴ دستگاه، تیبا X۲۰۰به تعداد ۲۶ هزار و ۸۴۱ دستگاه و سمند به تعداد ۲۵ هزار و ۴۵۸ دستگاه گزارش شده است.

همچنین طی ۴ ماهه منتهی به تیرماه سال جاری، تولید محصولات رنو به ۱۸ هزار و ۷۱۴ دستگاه، MVMبه ۱۵ هزار و ۵۱۵ دستگاه، تندر ۹۰ به ۱۸ هزار و ۱۸۲دستگاه؛ پراید نسیم و صبا به ۱۴هزار و ۸۸۷دستگاه، جک و لیفان به ۹ هزار و ۵۲۴دستگاه، پراید ۱۳۲ به ۷ هزار و ۶۰۵ دستگاه، دنا به ۶ هزار و ۹۴۰ دستگاه، برلیانس به ۸ هزار و ۲۳۶دستگاه و رنو ساندرو به ۶ هزار و ۳۸۷ دستگاه رسیده است.

همچنین در این مدت، خودروی رانا به تعداد ۳ هزار و۷۸۳ دستگاه، سراتو به تعداد ۴ هزار و ۸۱دستگاه، پارس تندر به تعداد ۳ هزار و ۶۶۱دستگاه، تیبا X۲۰۰دوگانه سوز به تعداد یک هزار و ۶۱۱ دستگاه، مزدا۳ به تعداد یک هزار و ۱۹۴دستگاه، هایما به تعداد ۶۲۴ دستگاه؛ آسا به تعداد ۱۷۵دستگاه و تیبا X۱۰۰به تعداد ۲۷۸دستگاه تولید شده است
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس