کد خبر 617252
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش‌های انجام شده، عمق دریاچه ارومیه 59 سانتی‌متر نسبت به 23 مرداد پارسال و حجم آن نیز یک‌میلیارد متر مکعب افزایش یافته است.

به گزارش مشرق،  محمدصادق پورمهدی عصر در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از ظرفیت استان، شهرستان و منطقه که وظیفه ما استفاده از این ظرفیت‌ها است.

وی افزود: در عرض سه‌سال 6‌ هزار پروژه با 7 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان اجرا شده است که 860 پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پورمهدی گفت: نگران تامین برق مطابق با نیاز استان بودیم که در این راستا سرمایه‌گذاری برای تولید 2 هزار مگاوات برق در استان در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شعار رئیس جمهور احیای دریاچه ارومیه است که با تلاش‌هایی که صورت دادیم امروز عمق دریاچه 59 سانتی‌متر نسبت به 23 مرداد 94 افزایش یافته و حجم آن نیز یک میلیارد متر مکعب افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی بخشی از اختیارات درخواستی تفویض شده و تمام تلاش خود را صورت می‌دهیم تا خروجی اقدامات منجر به اشتغال‌زایی و افزایش رفاه اجتماعی و رفع تبعیض و بی‌عدالتی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    از کجا اب اوردین
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    با سلام نتیجه خصوصی سازی بدون مطالعه استچه کس سد زد برای چه سد زدناب که هدر نمیرود اگر به زمین هم برود دوباره از چشمه ها وچاهها ی عمیق بیرون خواهد امد واقعا دستور چه کسانی بود در یاچه قم هم بطور کلی خشک شده است چرا سد 15 خرداد را زده اند چرا وهزاران چرای دیگر دریاچه اورمیه ویا هامون ویا گاوخونی ویا قم درای سرخ ویا دریای عمان نمیباشد به اقیانوس وصل باشد ان وقت سد بزنند هزاران سد بزنند در اب دریای عمان ویا دریای سیاه تاثیری ندارد ام دریاچه قم یک تشت بزرگ است کهاب ان از ابهای ورودی چند رودخانه ویا سیلاب تامین می شود اگر جلو سیلاب ویا رودخانه سدی بزنند اب دریاچه رفته رفته تبخیر ویا به زمین نشت میکند که کرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس