کد خبر 617211
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

مسابقات سراسری سازه‌های ماکارونی ویژه مهاجرین افغانستانی در ایران در دو بخش «راندمانی» و «سنگین» با حضور ۵۲ تیم در قم برگزار شد.

به گزارش مشرق، مسابقات سازه ماکارونی ویژه مهاجرین افغانستانی سراسر ایران به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و با همکاری و میزبانی کانون تدبیر این دانشگاه و گروه مهندسان آینده افغانستان در سالن غدیر این دانشگاه آزاد برگزار شد.

این مسابقات به مدت سه روز برگزار شد که در آن 52 تیم مهاجر در دو بخش «راندمانی» و «سنگین» به رقابت پرداختند.

روز نخست این مسابقات با سخنرانی «شریف» معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و اجرای گروه شعرخوانی «آوای ماندگار» و مراسم قرعه‌کشی بین تیمهای شرکت‌کننده آغاز شد و مسابقات در بخش راندمانی آغاز شد.

در روز دوم این مسابقات حریفان در بخش راندمانی به کار خود پایان دادند و در بخش سنگین شروع رقابت کردند.

در نهایت در روز سوم تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شد و مراسم پایانی این دوره با اجرای گروه تئاتر و موسیقی محلی و دیگر برنامه‌های فرهنگی به کار خود پایان داد.
 
رقابت مهاجرین در ایران با ماکارونی+عکس 

در بخش سنگین تیم‌های ثامن1، ثامن2 و friendship bridge به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش راندمانی نیز تیم‌های friendship bridge، آریانا، ثامن بریج2، spj و آکو سازه مقام‌های نخست را کسب کردند. تیم Ant bridge به عنوان تیم خلاق این دوره برگزیده شد.

«سمیه قنبری» دبیر «کانون تدبیر» به خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات از اردیبهشت ماه سال جاری برنامه ریزی شده و در 20 تا 26 تیرماه نیز کارگاه آموزش سازه‌های سنگین برای آمادگی هرچه بیشتر علاقه‌مندان به این رشته تشکیل شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس