نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که انتظار دستیابی به پیشرفتهای بسیار مهمی درباره سوریه طی6 ماه آینده را داریم.

نخست وزیر ترکیه: درباره سوریه به پیشرفته های مهمی می رسیمبه گزارش مشرق، بن علی ییلدیریم، نخست‌وزیر ترکیه امروز (شنبه) اعلام کرد که آنکارا برای استرداد فتح‌الله گولن به این کشور به اتهام برنامه ریزی و مدیریت کودتای برجام در این کشور با آمریکا مصالحه نخواهد کرد.

گولن هرگونه نقش داشتن در این کودتای نافرجام که منجر به کشته شدن 240 نفر شده را رد کرده است.

بن علی ییلدیریم این اظهارات را پس از اعلام خبر سفر جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا به ترکیه در 24  آگوست (3 شهریور) عنوان کرد.

نخست وزیر ترکیه در ادامه گفت که درحال حاضر حدود 50 هزار نفر به صورت انحصاری در شبکه فتح‌الله گولن مشغول فعالیت هستند.

وی در بخشی از سخنان خود پیرامون موضوع سوریه گفت: انتظار دستیابی به پیشرفتهای بسیار مهمی درباره سوریه طی6 ماه آینده را داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    مشرق نشه مثل قضیه هیتلر که چند سال بعد از امضای Ribbentrop به شوروی حمله کرد؟! حواستون جمع باشه احتمال حمله زمینی ترکیه به عراق و سوریه هست و خواهد بود. یک احتمال دیگه هم جنگ داخلی ترکیه است. کلا حواستون جمع این کشور بی خاصیت باشه که تنها خاصیتش برای ما خیانت بوده.
  • رضا ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    قبلا بلوف میزدی میگفتی خیلی سریع روابطمان با سوریه و دیگر کشورها حسنه خاهد شد ، حالا میگی تا 6 ماه اینده تو و اربابت اردوغان تا نابودی کامل سوریه خاهید جنگنید و تا جایی که برش داشته باشید از تکفیری ها حمایت میکنید ، مثلا دو بار رفتید روسیه و اسرائيل تاثیری داره ؟؟ چه ربطی به سوریه بیچاره داره ، بزودی جواب سختی از مولایمان مهدی تو و همپیمانان قاتلت خاهید خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس