معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به درخواست دادستان تهران مبنی بر پیگیری اختصاص هزینه حق آرایش به پرسنل گفت: این پیگیری از امروز در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت؛ با اشاره به جلسه ای که دادستان تهران روز چهارشنبه با نماینده وزارت بهداشت داشته است، بیان کرد: در این جلسه دادستان تهران از نماینده‌ وزارت بهداشت درخواست کرد تا موضوع اختصاص هزینه‌ حق آرایش به پرستاران را پیگیری کند.
 
فراهانی عنوان کرد: از امروز پیگیری اختصاص این هزینه در بیمارستانهای خصوصی در دستور کار وزارت بهداشت قرار می گیرد.
 
وی ادامه داد: بیش از 2 ماه پیش خبرنگاری این موضوع را با من مطرح کرد اما ما هیچ گزارشی بر این اساس تاکنون نداشته ایم از این خبرنگار نیز درخواست ارائه مستندات مبنی بر اظهارات پرستار یک بیمارستان خصوصی را داشتیم که جوابی نگرفتیم.
 
فراهانی افزود: ما بدون هیچ اطلاعاتی نمی توانیم موضوع را پیگیری کنیم دادستان تهران نیز هیچ کدی در این زمینه به ما ارائه ندادند بنابراین شیوه‌ بررسی این موضوع بسیار مشکل است.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: مطمئن هستم که هیچ پول مشخصی به صورت علنی با این عنوان در بیمارستانها پرداخت نمی شود و اگر هم موردی مشاهده شود غیر مستقیم است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس