کد خبر 616411
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

تلویزیون المسیره یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر ارتفاعات غربی شهر نجران در جنوب عربستان مسلط شدند.

به گزارش مشرق، تلویزیون المسیره با انتشار تصاویری از ارتفاعات مشرف بر شهر نجران در جنوب غربی عربستان اعلام کرد که ارتش یمن عمق پیشروی خود در منطقه نجران را بیشتر کرده است.

طبق این گزارش، تلویزیون المسیره گفت که «دلیرمردان ارتش و نیروهای یمنی موفق شدند امروز ارتفاعات غربی مشرف بر شهر نجران را تحت کنترل خود در آورده‌اند».

همچنین وبگاه خبری «النجم الثاقب» یمن که اخبار میدانی این کشور را بخوبی پوشش می‌دهد، خبر داد که ارتش یمن امروز پنجشنبه، دو خودرو نظامی سعودی را در مناطق نظامی در «مخروق» منهدم کردند.

طبق گزارش النجم الثاقب، همچنین چند انبار سلاح و مهمات عربستان در مقرهای نظامی در منطقه «المخروق» در منطقه نجران هدف گرفته شد.

تقسیم‌بندی اداری در عربستان بر حسب مناطق است که هر منطقه یک مرکز دارد. منطقه نجران که مرکز آن شهر نجران است، این روزها شاهد پیشروی ارتش یمن در عمق جنوب عربستان است.
 
{$sepehr_media_1704247_400_300}
 

وبگاه خبری «الشمال نیوز» یمن همچنین اعلام کرد که دو نظامی ارتش عربستان نیز امروز در درگیری با نیروهای یمنی در منطقه «المخروق» کشته شدند.

یک منبع نظامی به وبگاه خبری «انصارالله» گفت که یگان‌های ویژه ارتش یمن امروز تجمع نظامیان ارتش عربستان در المخروق را با موشک هدایت‌شونده هدف گرفتند و سبب کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان سعودی شد.

طبق این گزارش، یگان موشکی ارتش یمن نیز تعدادی موشک به فرماندهی «الفواز» در «الشرف» شلیک کرد و نظامیان سعودی از ضربات سنگین، دچار آشفتگی شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس