کد خبر 616214
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

مامور نیروی انتظامی مریوان که سه‌شنبه شب بر اثر پرتاب یک شی به داخل خودروی نیروی انتظامی زخمی شده بود، امروز در بیمارستان بعثت سنندج به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، جانشین فرمانده انتظامی کردستان دیروز با اشاره به جزئیات حادثه سه‌شنبه شب هفته جاری در مریوان، گفته بود: یک شی انفجاری توسط یک موتورسوار به داخل خودروی گشت نیروی انتظامی پرتاب شده بود که موجب زخمی شدن سه نفر از همکاران انتظامی در شهر مریوان شد.
 
جعفر آژنگ افزوده بود که حال یک نفر از آنها وخیم است و به همین دلیل به بیمارستان بعثت سنندج انتقال یافته است.
 
وی با بیان اینکه فعلاً جزئیات کاملی از این حادثه در دست ما نیست، گفت: پیگیری برای کسب جزئیات بیشتر در دست اقدام است و به همین منظور، دو تیم برای کشف کامل جزئیات این حادثه به مریوان اعزام شده‌اند و به محض کسب اطلاعات بیشتر این مهم به صورت کامل از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
عبدالله مروتی از افسران نیروی انتظامی مریوان که زخمی شده بود، امروز در بیمارستان بعثت سنندج به شهادت رسید.
 
پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 10 امروز از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج تشییع خواهد شد و در مزار شهدای بهشت محمدی سنندج تدفین می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لسان الحق ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    شهادت این سرباز وطن رو به خونواده ی محترمش تبریک و تسلیت میگم. یک تار موی سربازان عزیزی که در گم نامی دارن خدمت میکنند می ارزه - به همه فیش نجومیا!!! - همه ویژه خوارا - و . . .
  • حقگو ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    بخش بزرگی از مسئولیت این جنایت ها به عهده کسانی است که با حرف و عمل خود موجب شدند کسانی احساس کنند به اعتقادات آنها توهین می شود و به دنبال انتقام گیری باشند. البته نقش سرویس های جاسوسی را در انتقال و بزرگ نمایی سخن و رفتار این افراد را نباید فراموش کرد اما چرا باید کسانی با تندروی و توهین موجب رنجش اقوام و مذاب می شوند؟ نباید دیگران را مقصر اصلی بدانیم به رفتار خود هم نگاهی کنیم و رفتارمان را اصلاح کنیم وگرنه دشمنان ایران با سوء استفاده از خطوط فاصل قومیت و مذهب و دین به همه مردم آسیب می زنند
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    توطئه عربستان در ناامن کردن ایرانه.حتما کسانی که در کربلا امام حسین راشهید کردند بخاطر اینبود که امام علی پدرانشون رادر صفین و جمل و نهروان کشته بود! چقدر جالب که دیگران دنبال توطئه در ایرانند و افراد ساده لوحی مقصر را رفتارخودمون میدونند.
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    روحش شاد ویادش گرامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس