کد خبر 616004
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین زرندی در واکنش به صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست مطبوعاتی‌ مربیان استقلال و پیکان، اظهار داشت: ما شنیده‌ایم که برانکو درمورد خریدهای استقلال صحبت کرده است و خطاب به خبرنگاران اعلام کرده که چرا از خریدهای استقلال سوال نمی‌پرسید.

وی ادامه داد: سازمان لیگ خیلی شفاف قراردادها را اعلام کرده است، ما تاکنون صحبتی در خصوص پرسپولیس انجام نداده‌ایم، بهتر است برانکو هم فرافکنی نکند و در مورد تیم خودش صحبت کند و کاری به سایر تیم‌ها نداشته باشد.

مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد اینکه برانکو در نشست مطبوعاتی این صحبت‌ها را انجام نداده و مقابل درب آسانسور سازمان لیگ این صحبت‌ها را مطرح کرده، گفت: به هر حال این اظهارنظری است که سرمربی پرسپولیس در مقابل خبرنگارانی که کار رسمی انجام می‌دهند، کرده است. ما انتظار داریم که این گونه صحبت‌ها در مورد تیم‌ها مطرح نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    دوست دارن در مورد سرورشون صحبت کنن لنگیا خودشونم میدونن جام بیار نیستن تنها فتخارشون تو این چند ساله این بوده که سرورشون جام نیاورده. الانم دنبال همینن
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    برانکو حرف درستی زده رسانه ها هفته سوم نشده زوم کردن روی پیروزی و برای دو هفته باخت استقلال آه و فغان راه انداختش مشخصه دم خروس زده بیرون...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس