فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدوارم متولیان یکسان‌سازی قبور بیش از این با احساسات و عواطف خانواده‌های مظلوم شهدا بازی نکنند و همه چیز را از زاویه سنگ و نمای ظاهر نبینند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، طبق اعلام روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پس از انتشار مستند تخریب بهشت در یکسان سازی قبور شهدا در رسانه‌ها و فضای مجازی سخنانی را در این خصوص مطرح کرد.

سردار باقرزاده گفت: در این مستند، سخن و شکایتی که این مادر شهید در این گزارش تصویری از قطع درخت مزار فرزندش داشت مرا به یاد قطع درخت سدر مرقد مطهر امام حسین(علیه السلام) توسط متوکل عباسی لعنت الله علیه انداخت.

وی افزود: امیدوارم متولیان یکسان‌سازی قبور بیش از این با احساسات و عواطف خانواده‌های مظلوم شهدا بازی نکنند و همه چیز را از زاویه سنگ و نمای ظاهر نبینند، اگر چنین باشد پس کوخ‌هایی که در آن شهید نشو و نما کرده است هم می‌بایست سامان می‌یافت که البته چنین نشد! و سرانجام این معماران هستندکه باید بگویند که: معماری غیر از آن است که باید برای مردم باشد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس