حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه و ضعیت اقتصادی در کشور نگران کننده است، گفت: مردم از شعارهای واهی بیزار هستند و اقدامات عملی مسئولین نظام را مطالبه دارند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره وضعیت اقتصادی اظهار کرد: انتظار این است رهنمودهای رهبری معظم انقلاب از سوی همه مسئولین نظام به خوبی اجرا شود، مسئولین عالی رتبه نظام باید دغدغه‌شان حل مشکلات کشور و ملت باشد.

وی افزود: مردم از شعارهای واهی بیزار هستند و اقدامات عملی مسئولین نظام را مطالبه دارند. بنابراین باید به‌دور از شعار وارد میدان عمل شوند و آنچه را که واقعیت دارد برای ملت بازگو کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور نگران کننده است، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون شعارهای دولت نتیجه خوبی را در جامعه نداشته و در موضوع اقتصادی روند خوبی در کشور مشاهده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: رئیس جمهور چندین بار تکرار کرد که از رکود خارج شده‌ایم و وضعیت اقتصادی خوبی حکم فرماست، اما مشاهدات ما چیز دیگری را می‌گوید.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حل برون رفت از وضعیت رکود فقط اجرای اقتصاد مقاومتی است، گفت: با تکیه به اینکه منتظر باشیم تا دشمنان مشکلات ما را حل کنند، مطمئن باشید هیچ وقت این مشکلات حل نمی‌شود و وضعیتمان از این حالت هم بدتر خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت با اشاره به برجام تاکید کرد: چندین ماه از اجرای برجام می‌گذرد، جز اینکه همه چیز را به دشمن واگذار کردیم هیچ حاصلی برای کشور عاید نشد، بازهم باید بیائیم و بگوئیم که برجام آثار مفیدی داشت؟ این آثار برجام چیست که ملت تاکنون آن را مشاهده و لمس نکرده‌اند؟

وی متذکر شد: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه دستاوردها و تولیدات داخلی است، نه اینکه دست خود را به سوی بیگانگان دراز کنیم تا با گستاخی تمام به روی ما بخندند و بر تحریمها بیفزایند. بنابراین آنچه واقعیت است برای ملت بگوئید و در مقابل اینهمه جسارت و گستاخیهای امریکاییها ایستادگی کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس