کد خبر 417994
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

مدیر‌عامل شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران گفت: این شرکت 97 درصد از تمامی تعهدات خود را تحویل مشتریان داده است.

وارد‌کنندگان خودرو مشکل شماره‌گذاری دارندبه گزارش مشرق، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران که از ابتدای سال با رویکرد و مدیریتی جدید پای به عرصه رقابتی بازار خودروی کشور نهاد، طبق وعده مدیر عامل این شرکت تا امروز، یکشنبه 27 اردیبهشت ماه، 97 درصد از تمامی تعهدات خود  را تحویل مشتریان داده است.

جمشید حسینی اعلام کرد: 97 درصد از تعهدات نگین خودرو تحویل مشتریان شده و تلاش مجموعه نگین خودرو بر این است که خودرو های باقیمانده تا پایان این ماه تحویل مشتریان شود.     
وی همچنین از شماره گذاری 50 درصد از خودرو های تحویل شده تاکنون خبر داد و اعلام کرد: نیمی از خودرو هایی که در انتظار شماره گذاری بودند، شماره شدند و باقیمانده خودروها به دلیل تغییر روند شماره گذاری با کمی تغییر شماره خواهند شد.

حسینی در ادامه افزود: نه تنها نگین خودرو بلکه تمامی وارد کنندگان خودرو در حال حاضر با مشکل شماره گذاری دسته و پنجه نرم می کنند، اما با این وجود متولیان شماره گذاری شرکت در حال مذاکره با مسئولین هستند تا این مشکل هرچه سریعتر بر طرف شده و طبق پیش بینی ها تا 10 روز نخست خرداد ماه باقیمانده خودرو ها شماره گذاری خواهند شد.

مدیرعامل نگین خودرو از فعالیت شبانه روزی واحد ارتباط با مشتریان شرکت نیز از ابتدای سال خبر داد و تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان سرلوحه این واحد بوده و تمامی مشتریانی که از ابتدای سال به این واحد مراجعه کردند از عملکرد شرکت و مجموعه ارتباط با مشتریان ابراز رضایتمندی داشتند.  

واحد ارتباط با مشتریان شرکت نگین خودرو در محل دفتر مرکزی این شرکت واقع در میدان ارتش مستقر است و کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری، تماس تلفنی با شماره 021734555 و یا ارسال نامه  الکترونیک به آدرس: voice@neginkhodro.com  انتقادات و پیشنهادات خودرا با ما در میان بگذارند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نوراله حسين نژاد ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام پانزدهم بهمن براي فلوينس دنده اي ثبت نام كردم ١٥ روزه نقدي تا الان تحويل نگرفتم ، شماره قرارداد ...شعبه كاشاني خواهش ميكنم رسيدگي فرماييد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس