رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط آبی‌های پایتخت گفت: متاسفانه با اظهارات سرپرست جدید باشگاه استقلال تحقیر شد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سعادتی، رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال  اظهار داشت: اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال را باید از سه زاویه مختلف بررسی کرد. اول اینکه انتخابات پیش روی ریاست جمهوری شاید باعث چنین اتفاقاتی باشد. از طرف دیگر به نظر می رسد وزارت ورزش به دولت متعهد شده که برای کسب آرای ریاست جمهوری تمامی موانع قهرمانی پرسپولیس را در فصل پیش رو از سر راه بردارد و چه بهتر اینکه یک رقیب آماده و سرحال با بازیکنان بزرگ مثل استقلال تضعیف شود.

وی افزود: از سوی دیگر به نظر می‌رسد وزیر ورزش در حال گرفتن انتقام از باشگاه استقلال به خاطر تجمعاتی است که هواداران مقابل در وزرات و مجلس داشتند. مورد سوم و تامل‌برانگیز این است که شهاب جهانیان مشغول دادن جولان در هیات‌مدیره استقلال است و تصمیمات یک‌نفره این شخص نشان می‌دهد که تیم فوتبال استقلال در فصل جاری روزهای خوبی را نخواهد داشت. اگر دقت کرده باشید چندی پیش انتخابات هیات‌مدیره استقلال و پرسپولیس را به دست شخصی مثل گرشاسبی سپردند که او خودش یک پرسپولیسی است و باعث رقم زدن چنین اتفاقاتی شد.

سعادتی در ادامه تاکید کرد: تمامی افراد حاضر در هیات مدیره استقلال اشخاصی محترم و  زحمت‌کشیده هستند ولی سابقه اجرایی آنها برای تیمی مثل استقلال تمام شده و سن و سال بالای این نفرات هم مزید بر علت است که آنها امتحانشان را در این باشگاه پس دادند. طبیعی است که با این اتفاق هواداران استقلال نگران تیم‌شان باشند. در وهله اول ترکیب مسعود معینی و منصور پورحیدری با وجود اینکه این دو از عزیزان پیشکسوت و فنی در ساختار استقلال هستند. باعث ایجاد نگرانی در بین اهالی طرفدار استقلال شده است. هر دو نفری که نام بردم یکی از مسئولان ناکامی استقلال در فصل گذشته بودند و اگر قرار بود تاثیرگذاری لازم را داشته باشند همان سال قبل به استقلال کمک می‌کردند. از طرفی روز گذشته نقل‌قولی را از رضا افتخاری خواندم که او مدعی شده فعلا به فکر فوتسال و تیم ملی ایران است و این اظهارنظر نشان می‌دهد او تمایلی برای ریاست در استقلال ندارد و با این اظهارنظرش به نوعی هواداران تیم استقلال را تحقیر کرده است.

سعادتی در ادامه گفت‌وگو با فارس، افزود: خودتان می‌دانید که کار اجرایی در باشگاه استقلال یک پهلوان را ضعیف می‌کند و می‌بینید که منصور پورحیدری اکثرا تحت درمان است و شرایط جسمانی چندان مناسبی ندارد. از سوی دیگر حضور ایشان به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست تیم کاملا غیرقانونی است و همه دیدند که آقای پورحیدری در روز روشن به سازمان لیگ رفت و قراردادش را به عنوان سرپرست ثبت کرد. از طرف دیگر حضور او با این شرایط جسمانی روی نیمکت استقلال جفا به کادر فنی فعلی استقلال است که نمی‌تواند از یک فرد جوان و انرژیک در کنار خود بهره ببرد. استقلال آنقدر بی‌کس و ذلیل نشده که فردی با این شرایط جسمانی و با این همه هجمه کار سرپرست تیم باشد.

رئیس کانون  هواداران استقلال در ادامه تاکید کرد: نوع چیدمان و عضوگیری در هیات‌مدیره استقلال با این شرایط زیبنده باشگاهی بزرگ با تاریخ 70 ساله نیست. البته من نمی‌گویم که پرسپولیس از پیش قهرمان شده باید ببینیم آیا تیمی مثل تراکتورسازی یا تیم‌های اصفهانی می‌گذارند مقابل قهرمانی احتمالی پرسپولیس بایستند یا خیر اما این جولانی که آقای جهانیان در هیات مدیره استقلال و به عنوان شخص کنار دست وزیر ورزش می‌دهد جفا در حق استقلال و طرفدارانش است. شخصی مثل او با این دولت آمده و مثل خیلی‌ها که آمدند و رفتند در نهایت از کنار استقلال اسم و رسم می‌گیرند و می‌روند ولی روی صحبت‌مان با وزیر ورزش و جوانان است که به او می‌گوییم این نوع شیوه رفتار قشنگ نیست و در سابقه شما ثبت می‌شود. به نظر من هواداران تیم استقلال باید منتظر اتفاق دیگری در حوزه ورزش باشند که روزهای خوبی را ببینند چون انتخابات در هیات مدیره استقلال و همچنین مدیریت در این باشگاه نه در بحث قانون صورت می‌گیرد و نه منطق. دیدید که شخصی که به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده مدعی است تمام فکر و ذکرش تیم ملی فوتسال خواهد بود که البته این حق طبیعی اوست چون روی آن تیم کار کرده و زحمت کشیده است.

وی تاکید کرد: مطمئنا جهانیان می‌داند که هواداران استقلال با این رویه نارضایتی که از وزیر ورزش دارند مثل روزهایی که در صفحه رئیس‌جمهور پیام‌های انتقادآمیز و عاجزانه برای تغییر وزیر ورزش داشتند حالا هم در انتخابات پیش رو می‌توانند به رئیس‌جمهور محترم رای ندهند. حتما رئیس محترم هیات‌مدیره استقلال می‌داند که تعداد هواداران استقلال زیاد است و نقش مهمی در انتخابات آینده رئیس‌جمهوری خواهد داشت. بهتر است آقای جهانیان ملاحظه شخصی که او را به وزارتخانه معرفی کرده انجام دهند چون این چنین تندروی در تیم بزرگی مثل استقلال قابل قبول در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • علی ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خدا شفا بدهد... از‌استقلال نا امید شده گیر داده به قهرمانی احتمالی پرسپولیس.... شما نمیتونین نفت‌رو تو تهران‌ببرین چه‌ربطی‌ب‌انتخالات ریاست جمهوری داره....همین شرایطو استقلال قبل‌شروع لیگ داشت چرا اونموقع معترض نبودین و اینحرفا رو نمیزدین....اینهمه هزینه کردین‌گرانترین‌تیم لیگ...
  • رضا ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    این اقا حرفهایی زدن که مصداق بارز دست پیش گرفتنه که پس نیفتن احتمالا منظورتون از حمایت وزیر ورزش قرار دادای بالای استقلال نیست که 4 میلیارد بیشتر از پرسپولیسه یا کمیته انظباطی فدراسیون که همه تلاششون رو میکنن دسته گلهایی اقایون رو ماست مالی کنه و یا اینکه کمیته محترم داوران که دیگه موندن چجوری تیم بزرررررگ استقلال رو کمک کنن که گندش درنیاد بخدا قسم خجالت داره مشکل استقلال اینه که بچه ننر وزارت ورزشه هرکاری میکنن که قهرمانش کنن ولی بازیکنایی که به خاطر پول اومدن استقلال نه به خاطر غیرت همیشه گند میزنن به حمایتهای وزارت شما هم بهتره تو زمین مردانه بجنگین نه اینکه با دروغهای اشکار ضعف خودتونو جبران کنین
  • علی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    گناهخودتونو گردن بقیه نندازین خودتون تیمو خراب کردین آقای سردار
  • حمید علوی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    جناب سعادتی.. پارسال بهت توصیه کردم خودت رو در حد و اندازه ی این نبین که در مورد استقلالی های اصیل از جمله پرویزخان مظلومی صحبت کنی، امسال بهت توصیه میکنم وقتی در مورد اسطوره بزرگ و پدر استقلال منصورخان پورحیدری حتی فکر هم میکنی به احترامش پاشو سرپا وایسا. اندازه ی خودتو بدون و رعایت کن.
  • حمید علوی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    جناب سعادتی.. پارسال بهت توصیه کردم خودت رو در حد و اندازه ی این نبین که در مورد استقلالی های اصیل از جمله پرویزخان مظلومی صحبت کنی، امسال بهت توصیه میکنم وقتی در مورد اسطوره بزرگ و پدر استقلال منصورخان پورحیدری حتی فکر هم میکنی به احترامش پاشو سرپا وایسا. اندازه ی خودتو بدون و رعایت کن.
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    اين بابا كيه توهم زده.بابا همه چيو به هم ربط نده بيخودي.تيمت تو اين 3 تا بازي خوب بازي كرده كه امتياز بگيره؟؟؟وجدانا اينو از طرفداراي استقلال هم بپرس بعد به زمينو زمان ربطش بده.مرديم از اين همه فرافكني اقاي رئيس!!!
  • اسحق عنایتی ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    مگر بازیکن نگرفتید و یا اجازه ندادن که بازیکن بگیرید که بهانه میاورید کادر فنی شما مشکل داره و نمیتونه تیم را حین بازی از بن بست خارج کند . شعارهای بی منطق اقای منصوریان در روزهای اول حاشیه را به اردوی شما اورد کسی نبود بگوید پسر سرتو بنداز پایین کارنو بکن پا تو کفش این وان نکن نابود میشی امروز دارد کاشته هاشو درو میکند لطفا پاچه کسی را نگیرید و بفکر تعویض کادر فنی خارجی و مدیر باشید
  • ابی ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    نه اینکه لنیگا 9سال تو کف قهرمانی هستن همینجوری لنگیا قهرمان کنن چرا این همه استراژدی به کار میبرن . سر این همه تیمو چرا میبرن.همه چی شده سیاسی
  • فری ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    وقتی تیمی از داخل ضربه بخوره میخواد چه جوری بیرون بازی بکنه
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بابا بس كنين آسمون ريسمون بافتنو.من خودم استقلالي ام اين چه طرز بازي كردنه دفا كه مثه پنير سوييسيه تموم كننده نداريم تاكتيك تيم فقط تو سر توپ و سانتراي خسرو شده.تو بازي اس خوزستان كلا اونظرف دفا رو خالي كردن مام حتي ي حمله نكرديم ازون طرف لطفا مشكلات استقلال عزيز رو حل كنيد نه اينكه براي بالا بردن خودتون تيم رقيبو بيارين پايين
  • رضا ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    معلومه جنسش قاطی داشته بد جوری قاط زده اخه مومن مسجد ندیده چرا به زمین و زمان تهمت میزنی مگه از خدا نمی ترسی اخه برای چی ؟ شما کیسه کشا به اسم پرسپولیس بد جوری الرژی دارید .
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بابا وقتی بازیکن بازی بکنه و همت بخرج بده جلو 50 هزارنفر چکاری به مسئولین و انتخابات داره شما به بازیکنان و کادر فنی و سرمربی گیر بدید چون هماهنگی تیم وقتی درست باشه و بازیکن بازی غیرتی بکنه بخدا رو مسئولین گیرم بقول شما دشمن هم کم می کنین چون اونها که تو زمین جلو حرکت و بازی شما سنگ اندازی نمی کنند بفکر اصلاح خودتون باشین نه گیر به دیگران
  • ناشناس ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ما هواداران استقلال به روحانی رای نمیدهیم
  • امیر ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    این استقلال عادت کرده به آویزان شدن به فدراسیون ووزارت ودولت این رااز تاج پهلوی به ارث برده تغییراسم هم اورا مستقل نکرده نه اینکه الان نیست امامثل بچه ننرها میخوادوزیرخودش ورودکنه وبجای منصوریان وتیم ده هامیلیاردیش تصمیم بگیره یکی به این سرداربگه مشکلت چیه آسمون ریسمون میبافی وتهدیدمیکنی رای ندی به چه بهانه ای ؟!!!!
  • فوتبالی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    تاسف! وزارت ورزش داره استقلال رو حاشیه دار و تضعیف میکنه حالا چرا؟
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کاملا مشخسه این آقا بخاطر حسادت و کینه توزی این حرفا رومیزنه مگه اون موقع که استقلال نتیجه می گرفت پرسپولیسی ها میگفتن مارو ضعیف کردن که استقلال قهرمان بشه که حالا این آقا این حرفو میزنه.حرف های این آقای محترم بیشتر شبیه یک جوک مضحک و مسخره بود تا واقعیت.
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    خوبه پس اعتراف کرده کلا این آبی ها اقلیت ضعیفی نیستن ! چون برای انتخابات ریاست جمهوری میخان رای پرسپولیسی ها جمع کنند! خدا کنه تویه مسائل دیگه اینقدر با بصیرت نباشی!
  • حسن طیب لی ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    بابا این قدر به فوتبال بخصوص این فوتبال بی نتیجه ی خودمان که غیر از چپاول بیت المال کاری انجام نمی دهند بها ندهید.
  • پويا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    از همه هم بيشتر خرج كردن حالا به زمين و زمان گير دادن و مدعي حمايت وزير ورزش از پرسپوليس هستند
  • سام01 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    این مسائل چه ارتباطی با هم دارند.مگه مردم اینقدر از لحاظ سواد سیاسی پایین اومدن که صرف قهرمان شدن یا نشدن یه تیم بخوان ریس جمهور انتخاب کنن.مردم موقع رای دادن مسائل بسیا مهمتری مد نظر قرار میدن.مثل اقتصاد معیشت وضعیت اشتغال سیاست خارجی و ...شما فکر کردی پرسپولیس قهرمان بشه 30 میلیون نفر به شخص خاصی رای میدن.این مسایل ارتباطی بهم نداره.لطفا شعور سیاسی مردم پایین ندونید.از طرف دیگه امسال که استقلال گرانترین تیم لیگ داره.هر ستاره ایی که خواستن خریدن.
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    باز این لنگی ها خودشونو داخل کردن بابا جون آغا جون هر وقت حرف حموم و لیف و اب داغ و سنگ پا شد شما بیاین وسط اظهار فضل کنید
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    لنگیا یه هفته اومدن صدر تو پوست خودشون نمیگنجن ما چی بگیم که همیشه هر فصل این موقع صدر جدولیم.بازی قبلیتونو دیدیم زیاد جوگیر نشید هیچی نیستید. اصلا مسائل داخلی پر افتخارترین باشگاه اسیا و تیم ۵۵ جهان به شما چه؟ شما با تیمهایی که ۹ سال در حسرتن کل کل کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس