کد خبر 615112
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰

دروازه بان خارجی مد نظر تیم فوتبال پرسپولیس امروز(سه شنبه) وارد تهران خواهد شد.

به گزارش مشرق، پس از منتفی شدن حضور دروازه بان زیر ۲۳ سال اوکراینی یک دروازه بان بزرگسال از یکی از کشورهای کرواسی یا صربستان روز سه شنبه برای حضور در تمرینات پرسپولیس و عقد قرارداد وارد ایران خواهد شد.

با آمدن این دروازه بان به پرسپولیس قرارداد یکی از بازیکنان فعلی باید فسخ شود، این در حالی است که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکره ای با آنتونی گولچ یا مدیربرنامه های او انجام نشده است.

با این شرایط معمای بازگشت رامین رضاییان به قوت خود باقی است و برانکو به هیچ وجه زیر بار جذب دروازه بان زیر ۲۳ سال نرفته است. باید این دروازه بان بزرگسال با پرسپولیس قرارداد می بندد یا درنهایت دروازه بان زیر ۲۳ سال جذب می کند.

باشگاه پرسپولیس در زمینه جذب این بازیکن مخفیانه عمل کرده و تا زمانی که این دروازه بان به ایران بیاید و کارهای قراردادش انجام شود اطلاعاتی درباره آن منتشر نمی کند.

این دروازه بان ۳۰ ساله و اهل منطقه بالکان است. یکی از مقامات باشگاه پرسپولیس ملیت او را صربستانی اعلام کرده اما برخی منابع دیگر بر ملیت متفاوت این بازیکن تاکید داشته اند.

باشگاه پرسپولیس یک گزینه برزیلی هم برای جذب دروازه بان دارد که آن را به برانکو معرفی کرده و برانکو که بازیکنان برزیلی برایش در اولویت آخر قرار دارند به آن روی خوش نشان نداده است.

با جذب دروازه بان بزرگسال اگر قرار بر بازگشت رامين رضاییان به پرسپولیس شود یک بازيكن بايد از فهرست بازیکنان تیم خارج شود. در اين باره همه جا صحبت از خروج نام گولچ از لیست بوده اما ممكن است برانكو همه را غافلگير كند. اين بازیکن هرکس باشد از پرسپولیس جدا نمی شود و  در صورت توافق تنها از فهرست لیگ برتر خارج شده و برای مسابقات  آسيایی در تيم می ماند.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس