کد خبر 615337
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من به تیمم ایمان دارم و شک نکنید که هم شرایط ما عوض می‌شود و هم شرایط استقلال که مثل ما از 3 بازی یک امتیاز گرفته است.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی در خصوص آخرین شرایط فولاد خوزستان قبل از بازی با سیاه جامگان و روند این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از شکستی که مقابل ذوب آهن خوردید صحبت کنید.

 اعتقاد دارم که ما شایستگی زیادی داشتیم و موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم ولی به اشتباهات فردی‌مان باختیم. اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم حتی برنده باشیم اما در مجموع در این بازی خوش شانس نبودیم. با همه این تفاسیر از تلاش بازیکنانم راضی هستم و مطمئنا روزهای خوبی را پیش روی فولاد می‌بینم.

قبول دارید انتظارات از تیم شما بالاست؟

صد در صد همین طور است. انتظار از تیم‌مان بالا است اما بازیکنان من مرد روزهای سخت هستند. مطمئنا شرایط فولاد اینگونه نخواهد بود و ما وضعیت را تغییر می‌دهیم.

امسال تیم‌تان جوانتر شده و ظاهرا به این جوانگرایی اعتقاد دارید وگرنه بازیکنان دیگری هم می‌توانستید جذب کنید.

هم تفکر من و هم سیاست باشگاه و هیات مدیره جوانگرایی است. ما اولین هدفمان بومی گرایی بود و دیدید که در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام دادیم. من فقط از هواداران فولاد می‌خواهم صبر و تحمل داشته باشند و مطمئن باشید که آینده فولاد به این جوانان گره خورده است. ما در دو بازی شکست خورده‌ایم ولی در هر دو بازی شایستگی گرفتن امتیازات را داشتیم. جذابیت فوتبال به شکست‌ها و پیروزی‌ها است. مطمئن باشید اگر به این جوانان فرصت داده شود آینده فوتبال ایران را رقم می‌زنند.

کارت بازی وحید طالب‌لو هم صادر شده و ظاهرا تصمیم دارید از او استفاده کنید.

ما از ابتدای فصل چند هدف داشتیم که شرایط را برای بازیکنانی که از آکادمی به تیم بزرگسالان می‌آیند فراهم کرده تا از تجربه بازیکنان بزرگتر استفاده کنید. در همین زمینه عبدالله کرمی،‌ایوب والی، ماتیاس چاگو، مهرداد جماعتی، شریفات، خود طهماسبی و در آخر وحید طالب‌لو در تیم ما حضور دارند که به این جوانان کمک کنند تا آنها بتوانند در این فوتبال رشد کنند ولی باید قبول کنید که با  این تیم جوانی که دارید نیازمند زمان هستیم تا این بازیکنان جوان هم شجاعت پیدا کنند و هم اینکه فولاد به هدفش برسد.

شرایط شما و استقلال تقریبا مشابه است، هم شما تیم‌تان خیلی تغییر کرده و هم استقلال و هر دو تیم هم فقط یک امتیاز از سه بازی دارند.

شما شک نکنید هم شرایط استقلال تغییر می‌کند و هم شرایط ما. من سه بازی گذشته فولاد را بارها وبارها تماشا کردم و نکات بسیار خوبی را در تیمم دیدم. همان طور که اشاره کردم مشکل ما فقط اشتباهات فردی بود که این موضوع هم حل می‌شود. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم چون من به این تیم  ایمان دارم.

بازی آینده‌تان با سیاه جامگان را چطور می‌دانید؟

سیاه جامگان تیم خوبی است که از یک مربی باتجربه بهره می‌برد این تیم یک فوتبال روان و سرعتی بازی می‌کند و مطمئنا برای شکست هفته گذشته به زمین می‌آید اما ما از هفته‌های گذشته درس گرفتیم و با شناخت خوبی نسبت به حریف می‌رویم. امیدواریم طوری بازی کنیم که از مشهد مقدس دست پر به اهواز برگردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس