کد خبر 615209
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

ارزان ترین گوشی اندرویدی فول HD، تلویزیون لوکس 2.57 میلی متری، مودم‌های نسل چهارم اینترنت ثابت و باندلینگ سیم‌کارت نخستین اپراتور مجازی موبایل با گوشی این هفته تازه‌های بازار دیجیتال بوده‌اند.

به گزارش مشرق، این هفته بازار دیجیتال در حالی که روزهای آرامی را می‌گذراند در بازار موبایل در انتظار تغییرات اساسی است.
 
این هفته اخبار متناقض اجرای رجیستری گوشی موبایل بازار را دست خوش تغییراتی کرد که این آشفتگی اکنون بسیار کمرنگ‌تر شده است. خبر جمع‌آوری گوشی‌های آیفون  حتی بازار لپ تاپ و تبلت‌های این برند را تحت تاثیر قرار داد که این خبر چندی بعد اصلاح شد.
 
* Neffos C5 MAX ارزان ترین گوشی اندرویدی فول HD
 
کمپانی تایوانی تی پی لینک که به عنوان تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا شناخته می‌شود چندی است به تولید گوشی تلفن همراه نیز وارد شده است و در محصولات خود به امکانات ارتباطاتی و شبکه تاکید دارد.
 
پیش از این 3 مدل گوشی موبایل هوشمند تی پی لینک با عنوان سری Neffos  به بازار ایران وارد شده بود و اکنون استراتژی این شرکت برای بازار ایران ارائه مجموعه‌ای از کالاهای مورد نیاز است.
 
جدیدترین گوشی و پرچمدار تی پی لینک Neffos C5 MAX نام دارد. این گوشی 147 گرمی دارای صفحه نمایش5.5   اینچی، دوربین اصلی13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. دو سیم‌کارت است و از نسل 4 پشتیبانی می‌کند.
 
Neffos C5 MAX مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی، پردازنده 8 هسته ای MediaTek MT6753 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD است.
 معرفی تازه‌های بازار دیجیتال این هفته +تصاویر
این محصول در ایران به همراه پاوربانک 10400 mAh تی پی لینک، سیمکارت رایتل با 5 گیگابایت اینترنت رایگان، قاب محافظ و بسته آنتی ویروس کسپرسکی با صورت اینترنتی با قیمت 550 هزار تومان به فروش می رسد.
 
*عرضه گوشی‌های لنوو با سیم‌کارت نخستین اپراتور مجازی موبایل
 
لنوو یک شرکت چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در چین است. این کمپانی که بیشتر در تولید کامپیوتر و تبلت شناخته شده است چندی است تلاش دارد تا سهم خود را در بازار موبایل نیز افزایش دهد. Zuk Z2 Pro تازه‌ترین پرچم‌دار این کمپانی است.
 
Zuk Z2 Pro یک گوشی 15.2 اینچی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است.
 
این محصول مجهز به تراشه‌ اسنپ‌دراگون 820، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.
 
وضوح صفحه نمایش1080p است که روی شیشه‌ سه‌بعدی خمیده پیاده شده و بدنه‌ گوشی فلزی است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی گوشی از قابلیت اتوفوکوس لیزری برخوردار است.
 
این محصول دارای حسگر اثر انگشت است و ده سنسور متفاوت گام‌شمار، ضربان قلب و اشعه‌ فرابنفش خورشید دارد.
 معرفی تازه‌های بازار دیجیتال این هفته +تصاویر
این گوشی به صورت انحصاری توسط شرکت ایرانی هماتلکام و با قیمت حدود 415 دلار در خاورمیانه توزیع می‌شود.
 
قرار است مدل زوک Z2 پرو با سیم‌کارت نخستین اپراتور مجازی موبایل عرضه شوند.
 
* تصویر روی شیشه‌ 2.57 میلی متری ال جی
 
نسل جدید تلویزیون سری LG SIGNATURE  شرکت ال جی با نام G6 وارد بازار ایران شد. مدل G6 یک تلویزیون OLED 4K پیشرفته است.
 
فناوری DVBT2، کیفیت تصویر و طراحی فوق باریک از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.
 
در این محصول با استفاده از فناوری HDR Super کیفیت تصویر با رنگ مشکی مطلق بسیار ارتقاء یافته است. در پنل OLED برخلاف نمایشگرهای LCD هر پیکسل به طور مستقل روشن و خاموش می‌شود و رنگ‌های زنده تر و جزییات سایه نیز قابل نمایش است.
 
ال جی تلاش کرده در این تلویزیون تصویر روی شیشه را به نمایش بگذارد. پنل این تلویزیون 2٫57 میلی‌متر (به اندازه 4 کارت اعتباری بهم چسبیده) ضخامت دارد و با شیشه محافظ باریک پوشیده شده است. مدارهای الکترونیکی نیز در پنل شیشه‌ای باریک پایین تلویزیون جای گرفته‌اند.
 
از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون بهره‌گیری از فناوری DVB-T2 است که نسخه جدید فناوری DVB-T (استاندارد موفق تلویزیون دیجیتال) است. با این فناوری قابلیت افزایش ظرفیت مالتی پلکس تلویزیون دیجیتال زمینی حداقل 30 درصد افزایش می‌یابد.
 
این تلویزیون حتی از رده محصولات های اند بالاتر و در رده لوکس قرار می‌گیرد. G6 دارای 2 ابعاد 77 و 65 اینچ است که با قیمت حدود 30 میلیون تومان وارد بازار شده و در صورت تولید در داخل در آینده به حدود 8 میلیون تومان کاهش قیمت خواهد داشت.
 
  معرفی تازه‌های بازار دیجیتال این هفته +تصاویر
 
*مودم نسل چهارم اینترنت ثابت
 
با راه‌اندازی سرویس TD-LTE (نسل چهارم اینترنت ثابت) در 25 شهر، مودم‌های این سرویس نیز به بازار ای تی وارد شدند.
 
TD-LTE آخرین نسل اینترنت ثابت است و گزینه جدید برای جایگزینی روش‌های قدیمی تامین اینترنت سازمان‌ها،  شرکت‌ها و منازل محسوب می‌شود.
 
مودم‌های نسل چهارم اینترنت ثابت خانگی و اداری در دو نوع داخلی و بیرونی طراحی شده‌اند. مودم‌ داخلی (Indoor) برای استفاده در خانه‌ و شرکت‌ ارائه می‌شود و مودم‌ فضای بیرونی (Outdoor) برای سازمان‌های بزرگ، فضاهای عمومی مناسب‌تر است.
 
سیم کارت‌هایی که در این مودم‌ها استفاده می‌شود فقط برای اینترنت نسل 4 ثابت است و قابلیت تماس و پیامک ندارند.
 معرفی تازه‌های بازار دیجیتال این هفته +تصاویر
مدلDT-350 از سری مودم‌های TD-LTE از نوع مودم‌های داخلی است که قابلیت اتصال 32 نفر از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از VPN لایه 2 و 3 و تونل GRE و فناوری VoIP، آی پی ورژن 6 (IPV6) و چهار SSID را دارد.
 
این محصول دارای 2 پورت RJ45 و خروجی RJ11 است و به همراه یک سیم کارت به قیمت 360 هزار تومان به فروش می‌رسد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس