«سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان تاکید کرد: هجمه ها علیه حزب الله و تحمیل مسئولیت ها بر آن در خصوص تحولات در لبنان و منطقه توسط ماشین رسانه ای و محافل سیاسی دلیلی است بر این که در مرحله ای بسیار حساس و سرنوشت سازی قرار داریم.

به گزارش مشرق، صفی الدین در گفت وگو با شبکه المیادین، خاطرنشان کرد: آمادگی برای نبرد در رویاروئی با اسرائیل ارتباطی با ماموریت مقاومت در سوریه ندارد و تاثیری هم در جنگ آن علیه تروریست های تکفیری ندارد.
 
وی تصریح کرد: آمادگی برای رویاروئی با رژیم صهیونیستی، مسئولیت مقاومت است که نمی تواند درهیچ زمان و شرایطی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.
 
رئیس شورای اجرائی حزب الله اظهارداشت:هدف از بحران آفرینی و جنگ در سوریه، مشغول کردن محور مقاومت و جهان عرب به جنگ های داخلی و فتنه ها است تا رژیم صهیونیستی آسوده خاطر باشد و این هدفی است که آمریکا چند دهه برای تحقق آن برنامه ریزی کرده است.
 
صفی الدین با اشاره به تحولات در منطقه از جمله سوریه و حتی آنچه در ترکیه و اروپا رخ داده است، گفت که احتمال دارد ترکیه در برخی پرونده ها انعطاف نشان دهد.
 
وی با بیان اینکه «مقاومت در جهان عرب با قوت و قدرت اکنون وجود دارد»، افزود: قدرت محور مقاومت از امت و ملت های منطقه است و به همین دلیل قادر است در صورت فراهم شدن شرایط مناسب و قرار نگرفتن موانع در مقابل آن از سوی نظام های شکست خورده و مزدور، اسرائیل را نابود کند.
 
رئیس شورای اجرائی حزب الله، در خصوص بالا گرفتن تنش بین سعودی و حزب الله، خاطرنشان کرد: باید به تنش آفرینی ها و اقدامات سعودی علیه حزب الله و همچنین نقش سعودی در یمن و بحرین پاسخ و واکنش منطقی نشان داد.
 
صفی الدین تصریح کرد: کدام انسان عاقل و دارای حس نوع دوستی می تواند در مقابل آنچه در یمن جریان دارد، ساکت بنشیند و تماشاچی باشد.
 
وی تاکید کرد: آنچه در بحرین رخ می دهد ، ظلم در مقابل یک جنبش مسالمت آمیز است و اساس و منشا این ظلم هم سعودی است.
 
رئیس شورای اجرائی حزب الله هشدار داد: برخی نظام های عربی علیه مقاومت فلسطین توطئه و تلاش می کنند آن را درگیر اختلاف های داخلی و یا در مفاسد سیاسی و درگیری بین کشورها غرق کنند.
 
وی اظهارداشت: بیشتر نظام های عربی که از پیروزی های مقاومت در رویاروئی با دشمن صهیونیستی ناخرسند هستند، امروز علیه مقاومت توطئه چینی می کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    به قول امام (ره) اگر هر کدوممون یه سطل اب بریزیم شت اسراییل سیل میبردش
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    درخت از ریشه خودش کرم میندازه وقتی حضرات سران اعراب خیانت می کنن معلومه دشمن بهشون مسلط میشه
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    حزب الله خاریدر چشم سران مرتجع عربه
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    خداوند دروغ، خیانت و خشکسالی را از جهان اسلام دور کند
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    ان تنصروا اللهینصرکم و یثبت اقدامکم
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    اگر ایران پشت حزب الله نبود خیانت های سران اعراب این نیرو رو از بینبرده بود و دو دستی به استکبار تحویلشون می دادن
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    دلم خیلی برای بحرین می سوزه اگر شاه گور به گوری خیانت بهشون نکرده بود الان در اغوش ایران اسلامی با صحت و سلامت زندگی می کردن خدانیامرزدت پهلوی
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    ایران باید علنا و صراحتا با قوت بیشتری از حزب الله حمایت کنه
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    زنده باد سید حسن نصرالله با غیرت
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    دیگر سران عرب از حزب الله یادبگیرن اگر فلسطینی ها هم مث اینها همدل بودن تا حالا وضعیت بهتری داشتن
  • عباس ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    کلا حزب الله تجاوز گر نیست و از مرزهای لبنان پاسداری میکند و اینکه اسراییل و عربستانن نمیخوان حزب الله باشه دلیلش این است که اسراییل میخواد مرزهاشو گسترش بده و خاک لبنان رو ضمیمه خودش کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس