ویگاه آمریکایی به نقل از یک مقام رسمی عربی نوشت: در صورت موفقیت ایران در سوریه، تهدید ایران چون آلمان نازی علیه اروپا خواهد شد.

به گزارش مشرق، وبگاه آمریکایی «بریت بارت» در گزارشی مدعی موافقت  بسیاری از کشورهای عربی با اسرائیل در زمینه انتقاد و محکوم نمودن توافق هسته‌ای آمریکا با ایران شد.

بر اساس این گزارش، یک مقام عربی در این زمینه عنوان کرد که به دنبال رفع تحریم‌های بین‌المللی، موجب تلاش‌های بیشتر ایران در زمینه توسعه موشک‌های بالستیک شده و این کشور متوجه شده که واشنگتن به عقب نشسته و در واقع این امر منجر به تحکیم موقعیت ایران در سرتاسر خاورمیانه شده است.

این مقام ناشناس عربی در ادامه مدعی شد با وجودی‌که تاسیسات ایران تحت نظارت بین‌المللی قرار دارد اما با این وجود این کشور میل دارد که یک ابرقدرت اتمی شود. 

وی هشدار داد که برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند  ایران تمهیداتی را در این زمینه انجام داده که حتی بازرسان نیز به طور کامل نمی‌توانند از اجرای آن ممانعت به عمل آورند.

این مقام  رسمی عرب همچنین گفت که برجام این امکان را به ایران بخشیده تا موشک‌های بالستیک جدید خود را آزمایش کند و البته آمریکا واکنشی به آن‌ها نشان نداده است.

این مقام  رسمی ناشناس عرب در ادامه ایران را متهم به تلاش برای اشاعه مذهب شیعه و تحریک کشورهای همسایه نمود.

وی در خاتمه گفت که در صورت موفقیت ایران در سوریه، تهدید ایران چون آلمان نازی علیه اروپا خواهد شد که وزارت جنگ اسرائیل نیز در بیانیه‌ای بر آن‌ تاکید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    فقط یک چیز بهت بگم مشرق خبر دار شدم امیر کویت یک خوشحالی وصف نشدنی را ازخودش ابراز کرده !! اون هم این هست که ماجرایی را مطرح کرده که حکایت از تلویزیونهای ضد انقلاب و معاند داره ! چطور؟!! اعلام کرده ایران درحال تبدیل شدن به کشوری زردتشتی هست و اسلام زدایی کامل داره رخ می ده!! و مشرق می شود گفت علم کردن ترکها و ارتباطهای تنگاتنگ ترکیه و عربها و صهیونیستها می شود دراین گذر قرار بگیره که خیلی خطرناک هست ! جدا جای کار و رسیدگی داره این صحبتهای خاص ! و همسویی اعراب منطقه با معاندین که بیشتراز همه چیز اسلام را دراین سالها هدف قرار داده بودند تا کنون ! حالا وقتی اونها به مطالب فارسی چیزی را اعلام می کنند این اعراب دقیقا آن را در تمام فضاها باپشتیبانی حداکثریشون حمایت همه جانبه می کنند و چیزی که خیلی نگران کننده هست امیرکویت درجایی از حرفاش گفته بازگشت ایرانیان به سوی قبل از اسلام درحال محرض شدن هست !!!
  • ناشناس ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    خفه شو سوسمار خور
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    دولتهای عربی در این 100 سال اخیر نشان دادند که موجوداتی بسیار پر توان اما ترسو هستند و اگر احساس بکنند که همسایه اشان ضعیف هست تبدیل به خطرناک ترین دشمنان بشریت می شوند.
  • احمد ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    تا حالا فقط صهیونیستها هر وقت کم می آوردن همه چیز رو با نازی ها و هولوکاست و هیتلر و این جور چیزها مقایسه می کردند، همه چیز به جز غزه رو البته. حالا این وامونده که روی نازی ها رو سفید کرده دیگه چی میگه؟!
  • پريسا ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    تا چشم كسانيكه نميتوانند ببينند كور شود و دندشان هم نرم شود ايران و ايراني براي ابر قدرت شدن به دنيا امده اند بكوري چشم دشمنان چشم تنگ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس