مجری خط 3 مترو تهران با اشاره به بهره برداری از هجدهمین ایستگاه خط 3 مترو تهران گفت: 6 ایستگاه باقیمانده این خط تا نیمه نخست اسفند ماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش مشرق، بهمن اسکندری با اشاره به اینکه خط 3 مترو به طول 33 کیلومتر شامل 24 ایستگاه است که به عنوان طولانی ترین خط مترو خاورمیانه از آن یاد می شود، گفت: این خط از آزادگان آغاز و تا شهرک قائم در شمال شرق تهران امتداد دارد که امروز -18 مرداد ماه- هجدهمین ایستگاه این خط مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه در ایستگاه سهروردی 89 هزار متر مکعب خاکبرداری شده و فاصله ریل قطار تا سطح زمین بالغ بر 25 متر است، گفت: در این ایستگاه 60 میلیارد تومان هزینه سیویل و 70 میلیارد تومان تجهیزات ثابت هزینه شده است.
 
به گفته اسکندری ایستگاه سهروردی دارای 18 پله برقی است و دو ورودی شمالی-جنوبی دارد که ورودی جنوبی آن امروز به بهره برداری رسید و ورودی شمالی آن طی دو ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
مجری خط 3 مترو تهران با اشاره به اینکه 6 ایستگاه باقیمانده این خط تا نیمه نخست اسفند ماه 95 به صورت ماهانه یک ایستگاه به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: ایستگاه چهارراه قصر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی، ایستگاه بعدی است که آماده بهره برداری است.
 
به گفته وی، ایستگاه های شهید صیادشیرازی، حسین آباد، میدان هروی، محلاتی و میدان ارتش سایر ایستگاه هایی است که به ترتیب مورد بهره برداری قرار می گیرند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس