کد خبر 611553
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه از ایجاد تورهای گردشگری در مترو تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر محمد احمدی بافنده در بازدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مترو، لزوم مشارکت با سازمان‌ها و مراکز فرهنگی را در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی مترو یادآور شد.
 
وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد به فرهنگ استفاده از مترو گفت: یکی از اقداماتی که در آینده انجام می‌شود طرح "گردشگری با مترو" است که اجرای این طرح در قالب تهرانگردی، آموزشی و تفریحی باعث می‌شود تا هم افراد با مسیرهای مختلف آشنا شوند و هم فضای مناسب برای ایجاد فرهنگ مترو سواری فراهم شود.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران استفاده از ظرفیت محلات، پیگیری مسائل و مشکلات در زمینه رفاهی ایستگاه‌ها و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت دسترسی مسافران به محتوای فرهنگی و آموزشی را از دیگر مواردی برشمرد که باید در معاونت فرهنگی و اجتماعی بیشتر مورد توجه قرارگیرد.
 
احمدی بافنده در این بازدید بر مخاطب شناسی و بررسی نیاز مسافران و مقوله‌های اثرگذار فرهنگی نیز تاکید کرد.
 
وی با بیان اینکه رضایت مردم مهمترین رمز موفقیت مترو است تصریح کرد: حفظشان و تکریم مردم به خصوص مسافران کم توان، سالمندان، جانبازان و زنان باردار بسیار حائز اهمیت است.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه به سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در مقوله‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: حفظ و نشر اخلاق ایرانی- اسلامی و برگزاری یادواره‌های شهدای شاخص محلات در ایستگاه‌ها نیز باید در اولویت کارهای فرهنگی مترو قرار گیرد.

منبع: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس