کد خبر 612214
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

پس از انتصاب جمشید انصاری به‌عنوان "معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری مالی و استخدامی کشور" گزینه‌های متعددی برای این پست مطرح است.

به گزارش مشرق، پس از انتصاب استاندار زنجان به‌عنوان "معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور" بازار معرفی گزینه‌های احتمالی استانداری زنجان داغ شده است.

صبح امروز در ادامه برنامه‌های دولت برای اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری و استخدامی کشور و به‌ویژه ساماندهی نظام حقوق و دستمزد حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حکمی سازمان اداری و استخدامی کشور را احیاء و رئیس آن را منصوب کرد

در این راستا رئیس‌جمهور جمشید انصاری استاندار زنجان را به‌عنوان «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب کرد.

بعد از این حکم بود که خبرها از سرپرستی حمیدرضا شهبازی بر استانداری زنجان رسید و به گفته احمدرضا حافظی مدیرکل روابط عمومی استاندرای زنجان، سرپرست استانداری قرار است هفته آینده معرفی شود.

براساس شنیده‌ها احمد حکیمی‌پور نماینده اسبق مردم زنجان و طارم در مجلس و عضو شورای شهر تهران، علیرضا منادی رئیس سابق دانشگاه آزاد زنجان، عضو هیئت رئیسه مجلس نهم و دو دوره نماینده مردم تبریز در مجلس از جمله  گزینه‌ها  هستند.

شنیده‌ها حاکی است گزینه‌های دیگری نیز از جمله محمدرضا حسن‌پور، فرماندار اسبق زنجان و حتی حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی استانداری زنجان برای استانداری زنجان مطرح هستند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس