کد خبر 614421
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

با تصمیم تیم رسانه‌ای نهاد ریاست جمهوری تنها رسانه‌های حامی و همسوی دولت به برنامه امروز هیات دولت دعوت شدند و نام رسانه‌های منتقد دولت حذف شد که این برخورد گزینشی نهاد ریاست‌جمهوری با خبرنگاران در روز خبرنگار تأمل برانگیز است.

به گزارش مشرق، حضور خبرنگارن حوزه دولت در نهاد ریاست جمهوری و محوطه ساختمان هیات دولت برای انجام مصاحبه با اعضای کابینه در پایان جلسه هیات وزیران یکی از برنامه های مهم برای خبرنگاران این حوزه بشمار می رود برنامه ای که البته در دولت یازدهم بسیار کم رنگ شد و تیم رسانه ای دولت گاها ماهی یک بار یا 3 ماه یک بار نسبت به دعوت از خبرنگارن برای برگزاری این مراسم می کرد.

برگزاری این برنامه باعث می شد تا خبرنگاران بتوانند به راحتی سوالات خود را به عنوان نمایندگان افکار عمومی از تمامی وزرا و معاونان رئیس جمهور بپرسند هر چند که همین مسئله هم در دولت یازدهم با محدودیت های بیشماری برای خبرنگاران همراه بود.

اما مهمتر از این مسائل نیز باید به اقدام عجیب تیم رسانه ای دولت و تیم رسانه ای دفتر رئیس جمهور بابت حذف رسانه های منتقد در برنامه امروز هیات دولت اشاره کرد به طوری که با تصمیم تیم رسانه ای حاضر در نهاد ریاست جمهوری تنها رسانه های حامی و همسو با دولت در برنامه امروز بعدازظهر هیات دولت دعوت شدند و نام رسانه های منتقد دولت از جمله فارس، تسنیم، روزنامه همشهری و ... از لیست خط خوردند اقدامی که تیم رسانه ای دولت در روز خبرنگار انجام داد!

به بیان دیگر در روز خبرنگار شاهد این اقدام جناحی تیم رسانه ای دولت و نهادریاست جمهوری بودیم اقدامی که هر چند برای این دولت مسبوق به سابقه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    منتقد یا مخرب؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس