کد خبر 614247
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

این روزها رگبارهای غم انگیزی را سپری کردم ولی امشب نسیمی از مهر و محبت به من وزید و جان گرفتم و تا جان در بدن دارم برای سربلندی ایران و انسان ایرانی تلاش می‌کنم.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- شامگاه شنبه ۱۶ مرداد مراسم افتتاح باشگاه هواداران هنر  ایران برگزار شد  و در این مراسم ازشهاب حسینی، فرهاد اصلانی، کیانوش عیاری، رضا میرکریمی تقدیر شد.

 شهاب حسینی  طی سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که برای وی بعد از کسب جایزشهاب حسینی: رگبارهای غم انگیزی را سپری کردم!ه جشنواره فیلم کن رخ داده است  گفت: من تصور می‌کردم که هر جایزه جهانی برای کسی که آن جایزه را می‌گیرد  یک خوش شانسی‌های  می‌آورد و باعث  شروع یک دوره طلایی در فعالیت هنری  برنده جایزه می‌شود اما اشتباه فکر می‌کردم.وی ادامه داد: از زمانی که به ایران بازگشتم کسب این جایزه برای من خوش یمن نبوده است و با چالشها و حواشی فرساینده‌ای مواجه بودم.

بازیگر فیلم  فروشنده افزود: از همان  زمانی که  وارد  فرودگاه شدم متوجه شدم که هیچ تمهیدی برای ساماندهی جمعیت و مردم عزیزی که راه زیادی  را  قبول زحمت کرده بودند و  به استقبال ما آمده بودند اندیشیده نشده است  و ما شرمنده آنها شدیم و نتوانتسیم به احساسات آنها پاسخی شایسته بدهیم و  از همین جا به آنها می گویم  که قدمهای شما  روی چشم ما بوده است  و ببخشید که نتوانتسیم تشکر کنیم.

 وی  ادامه داد: این روزها رگبارهای غم انگیزی را  سپری کردم ولی امشب نسیمی  از مهر و محبت به من وزید  و جان گرفتم و تا جان در بدن دارم برای سربلندی  ایران و انسان ایرانی تلاش می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • یه بنده خدا ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای سید شهاب الدین حسینی تنکابنی که به واسطه نسبت از نوادگان پیامبر هستید آیا اگر پیامبر اسلام و امیرالمومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهم اجمعین بودندبابت دفاع شما از حجاب زنان در جشن حافظ چه عذری در پیشگاهشان داشتید؟لطفا جواب دهید...
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــکوت
  • نوشین یک روانشناس ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    من نمی تونم عقیده و‌تفکر و گرایش یک بازیگر رو از بازیگریش جدا کنم! آقای حسینی دم از امام زمان عج می زنید اما از حجاب که توسط همکارتان مورد تمسخر قرار می گیرد دفاع می کنید؟! فاز شما دقیقا چیست؟ هر برهه ای یک جلوه ای از افکارتون رو بروز می دهید که متعجب می شویم. من به یک نفر امیدوار بودم‌که شما بودید درین سینما که خداراشکر از شما هم ناامید شدم. سخنی با طرفداران ایشان: اقای حسینی در مصاحبه هاشونخونده بودم که گفتند انتقاد و‌تمجید افراد اهمیتی براشون نداره. پس این همه فحاشی ها و‌خود را کوچک کردن ها درین صفحات مجازی علتش چیست؟ علاقه به بازیگز یک‌حدی دارد بیشتر ازون،‌ نگران اوضاع روانیتون باشید. خیرخواهانه عرض نمودم.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    این بازیگر اظهار داشت: تا جان در بدن دارم برای بقای ایران در ««««««« هر جای دنیا »»»»»»»»»»»» تلاش خواهم کرد. تنکیو تنکیو نه سپاس! بذارید گرین کارت صادر بشه،‌افتخارات را ان شاءالله کامران نجف زاده از نیویورک مخابره می کنه! خبرهایی مثل عکس سلفی پسر کامران نجف زاده و شهاب حسینی در خیابان های نیویورک خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس