کد خبر 614151
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت رضا یزدانی گفت: این آزادکار باتجربه و عنوان‌دار باید قدر این فرصت را به خوبی بداند و با وجود مصدومیت با تمام توان در المپیک ظاهر شود.

به گزارش مشرق، علی بیات با بیان اینکه یزدانی توانست با غیرت و تلاش مثال زدنی خود را به المپیک ریو برساند اظهار داشت: بدشانسی رضا یزدانی از اوایل سالجاری با مصدومیت شدید از ناحیه آشیل پا آغاز شد، اما او شب و روز تلاش کرد تا توانست امروز دوبنده تیم ملی در المیپک را بر تن کند و نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در برزیل باشد.

وی تصریح کرد: مصدومیت یزدانی صدردرصد بهبود نیافته اما با غیرت و پشتکاری که از او سراغ دارم آرزو می کنم با دست پر از المپیک بازگردد و بتواند جای خالی مدال المپیک را در کارنامه دوران حضورش در عرصه ملی پر کند. یزدانی هنوز یک مدال خوشرنگ از المپیک طلب دارد و به خوبی می داند این هدف فقط در المپیک ریو محقق خواهد شد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: یزدانی باید با توجه به این مصدومیت با احتیاط و توجه بیشتری در برابر حریفان قرار گیرد. او مطمئنا به گارد خود در مقابل رقبا توجه زیادی خواهد کرد و باید مراقب پای مصدومش باشد که مبادا اتفاق تلخ المپیک لندن دوباره تکرار نشود.

بیات با اشاره به زحمات امیر محمدی دیگر مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم اردوی تیم ملی گفت: محمدی نیز در این مدت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد و پابه پای رضا یزدانی و دیگر اردونشینان تیم ملی برای اجرای برنامه های آماده سازی تلاش کرد. او جوان با انگیزه و آینده داری است که می تواند جانشین خوب و مطمئنی برای بزرگان این وزن باشد.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه تمامی آزادکاران المپیکی در آمادگی قابل قبول و مطلوبی قرار دارند و برای درخشش در المپیک مهیا هستند. فقط امیدوارم اتفاق غیر قابل پیش بینی برای آنها بوجود نیاید و بتوانیم در تمامی اوزان با نتیجه ای دلخواه و راضی کننده مواجه شویم.
 
 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس