روزنامه هاآرتص به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد پهپاد وارد شده به حریم هوایی جولان اشغالی متعلق به نیروی هوایی روسیه بوده است.

 به گزارش مشرق، مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که پس از گذشت سه هفته از حادثه ورود پهپادی ناشناس به حریم هوایی جولان اشغالی، اکنون روسیه اعتراف کرده این هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نیروی هوایی آنها بوده است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» یک مقام اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود ادعا کرد مقامات نظامی روسیه می‌گویند این پهپاد متعلق به پایگاه ارتش این کشور در روسیه بوده است.

بر این اساس، اشتباه عامل انسانی باعث ورود این هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی منطقه «الجلیل» در بلند‌ی‌های جولان اشغالی بوده است.

روز 17 جولای (27 تیر) یک پهپاد ناشناس به آسمان اراضی اشغالی وارد شده و حدود 4 کیلومتر پیشروی کرد. درپی آن، آژیرهای خطر در این منطقه به صدا درآمده و ارتش رژیم صهیونیستی دو موشک پاتریوت برای هدف قرار دادن آن شلیک کرد.

موشک‌های شلیک شده در یک رسوایی بزرگ به هم برخورد کرده و نیروی هوایی این رژیم حتی یک جنگنده برای ساقط کردن آن گسیل کرد که موشک هوا به هوای آن جنگنده نیز نتوانست پهپاد را سرنگون کند.

رژیم صهیونیستی مدعی شده بود این پهپاد متعلق به «حزب‌الله» لبنان بوده که از مرز سوریه وارد شده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس