کد خبر 613959
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: میزبانی برزیلی‌ها از لحاظ کیفی نسبت به المپیک‌های پکن و سیدنی ضعیف‌تر است، اما به کسب نتیجه در المپیک ریو خوشبین هستم.

به گزارش مشرق، در شرایطی که ملی‌پوشان کشورمان طی روزهای (23، 24، 26 و 27 مرداد ماه) در بازی‌های المپیک 2016 ریو روی تخته خواهند رفت، رئیس فدراسیون کشورمان که به همراه داود باقری، رئیس کمیته پزشکی، بعنوان کادر مدیریتی وزنه‌برداری در دهکده بازی‌ها مستقر شدند، پس از حضور در کنگره مسابقات وزنه برداری و مراسم رژه کاروان کشورمان در افتتاحیه المپیک ریو، میزبانی برزیلی‌ها را از لحاظ کیفی نسبت به المپیک‌های پکن و سیدنی ضعیف‌تر ارزیابی کرده، اما به کسب نتیجه وزنه‌برداران ایران در المپیک 2016 برزیل خوشبین هستند.

مرادی قبل ازآغاز رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک در خصوص شرایط و امکانات دهکده بازی‌ها گفت: از محل تمرین وزنه‌برداران کشورمان و امکانات مختلف دهکده بازی‌ها بازدید کردیم تا همه چیز برای حضور ملی‌پوشان و شرایط تمرینی‌شان در ریو تا حد امکان مهیا باشد. اگرچه برزیلی‌ها خیلی تلاش می‌کنند تا میزبانی در حد نام و اعتبار المپیک باشد، اما با توجه به اینکه در المپیک پکن و سیدنی هم حضور داشتم، میزبانی برزیلی‌ها از لحاظ کیفی ضعیف‌تر از میزبانی چینی‌ها در پکن و استرالیایی‌ها در المپیک 2000 سیدنی است. 

وی درخصوص پیش‌بینی نتایج وزنه‌برداران در المپیک 2016 ریو گفت: به لطف خداوند متعال و با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در فدراسیون طی یکسال گذشته زحمات بسیاری برای رسیدن تیم ملی وزنه‌برداری با آمادگی کامل به بازی‌های المپیک انجام شد. امیدوارم بچه‌ها دراین المپیک ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی خود و کادرفنی را با کسب بهترین نتایج بدست آورند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بی‌تردید فدراسیون وزنه‌برداری ایران در بخش پشتیبانی و پزشکی ورزشی بسیار خوب عمل کرد و همانطوری‌که شاهد بودیم پس از آسیب‌دیدگی‌های جدی که برای برخی ملی‌پوشانمان بوجود آمد، کمیته پزشکی ما با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی، ضمن درمان به موقع قهرمانان، بازتوانی بسیار ایده‌آلی نیز برای ورزشکاران طراحی کردیم که در نوع خود حقیقتا بی‌نظیر بود. همچنین در مقوله آنتی دوپینگ نیز کار بسیار جدی و قوی انجام شد تا امروز ما به عنوان یکی از پاک‌ترین تیم‌های مدعی و سربلند در بازی‌های المپیک حضور پیدا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس