کد خبر 616013
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

همزمان با گسترش جنایات جنگی عربستان سعودی علیه مردم یمن، دولت آمریکا رسما اعلام کرد که در راستای حمایت از عملیات نظامی ارتش سعودی پشتیبانی خود را از آن افزایش خواهد داد.

گروه جهان مشرق- همزمان با گسترش جنایات جنگی عربستان سعودی علیه مردم یمن، دولت آمریکا رسما اعلام کرد که در راستای حمایت از عملیات نظامی ارتش سعودی پشتیبانی خود را از آن افزایش خواهد داد.

حمایت رسمی آمریکا از جنایات عربستان در یمن+عکس

بنابر این گزارش، در گزارش وبگاه نظامی  آمده است که در نخستین گام، دولت امریکا به ارتش این کشور دستور افزایش 60 درصدی سوخت رسانی به هواپیماهای بمب افکن ارتش آل سعود که در آسمان یمن در حال بمباران شهرها و روستاهای این کشور هستند را صادر کرده است. این در حالی است که طی دو روز گذشته در بمباران های هواپیماهای سعودی صدها غیرنظامی در حمله به اهدافی همچون کارگاه تولید و بسته بندی مواد غذایی به شهات رسیده اند. 

حمایت رسمی آمریکا از جنایات عربستان در یمن+عکس

روز گذشته نیز احمد العسیری سخنگوی ارتش عربستان در اظهاراتی گستاخانه گفت که دولتش هیچگونه اهمیتی برای اعتراضات نهادهای حقوق بشری پیرامون کشتار غیرنظامیان قائل نبوده و عملیات خود را تا به زانو درامدن مردم یمن ادامه خواهد داد. عربستان سعودی با حمایت آمریکا و پشتیبانی اسراییل از یکسال و نیم پیش حملات وسیعی را به بهانه بازگرداندن سرلشگر منصور هادی دیکتاتور مستعفی و فراری یمن آغاز کرده اند که ده ها هزار قربانی و نابودی کلیه زیرساختهای این کشور را درپی داشته است.

حمایت رسمی آمریکا از جنایات عربستان در یمن+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    انگل جامعه جهانی : آمریکا .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس